środa, 26 grudnia 2012

Ćwiczenia na brzuch dla początkujących

Każdy z nas na pewno sobie trochę odpuścił w święta dietę i ćwiczenia, ale pewnie nie dalej jak za 2-3 dni zadamy sobie pytanie "jak pozbyć się świątecznych kalorii ?". Dlatego chciałem wam pokazać filmik z 4 prostymi ćwiczeniami na brzuch myślę , że nawet początkujący sobie z nimi poradzą : 


Filmik pochodzi ze strony www.yoursixpackworkouts.com

Struktura treningu : 

- 4 proste ćwiczenia
- wykonuj każde ćwiczenie do oporu ( tak dużo powtórzeń jak tylko możesz)
- staraj się nie robić przerw pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami
- po zrobieniu 4 ćwiczeń odpocznij 1 minutę
- postaraj się zrobić 3 serie tych ćwiczeń czyli 3 serie po 4 ćwiczenia , odpoczynek między seriami 1 minuta.

Ja już jestem po porannym treningu. Nie zapominajcie o kardio przed rozpoczęciem treningu najlepiej 15 do 20 minut (bieganie, rowerek , skakanka , orbitrek  lub stepper) wybór należy do was.

27 komentarzy:

  1. właśnie zamierzam schudnąć, więc ćwiczenia by się przydały :)

    www.secret-planet.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... po świętach trzeba wsiąść się za jakieś ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się za siebie wziąć , bo kiepsko jest :D Dzięki za filmiki, przydadzą się .

    ma-and-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu się przydadzą. Nawet chudym dziewczynom. Bo tak na prawdę każdej z nas trochę ćwiczeń się przyda

      Usuń
  4. o! ćwiczenia :) przydadzą się na pewno :3

    zapraszam, jak by co to u mnie nowy wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog w sam raz dla mnie :P
    Zapraszam do mnie : http://suietv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh w sam raz dla mojego taty :P

    http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Robił już ktoś , dobre efekty ?

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbować bo mój brzuch jest straszny

    OdpowiedzUsuń
  9. To brać się do dzieła !!!!! Ja właśnie zaczynam i jest wysiłek brzuch boli to znaczy że jest pompa hehehe jak na początek petarda za miesiąc napisze jak idzie pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepsze na początku kardio 15-20 min. a potem brzuszki czy przeplatanie typu: kardio, brzuszki, kardio, brzuszki? Moje kardio to skakanka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się w końcu zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za ciekawe ćwiczenia na brzuch. W tym tygodniu zaczynam treningi więc na pewno się przydadzą:) Mam nadzieję, że uda mi się zrzucić parę zbędnych kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy takim ćwiczeniem kardio poprzedzającym trening brzucha może być bieganie po schodach?

    OdpowiedzUsuń
  14. może być bieganie po schodach, jak najbardziej :)
    ja robiłam cardio ze skakanką, ale mam strasznie umiesnione lydki i to mi tylko je bardziej powiekszalo ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. super, że podaliście ćwiczenia, tutaj można poczytać i dobrać sobie dietę: http://beactive.pl/diety/najskuteczniejsza-dieta-na-plaski-brzuch

    OdpowiedzUsuń
  16. Na płaski brzuch doskonałymi ćwiczeniami są crunche, czyli seria 9 ćwiczeń, z czego każde z nich trwa 45 sekund. Tutaj opisano szczegółowo jak wyglądają te ćwiczenia: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/crunch-kilka-minut-dla-plaskiego-brzucha Ogólnie całe serie sa skuteczniejsze niz pojedyncze ćwiczenia, po których się odpoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny materiał z ćwiczeniami!

    OdpowiedzUsuń
  18. ile razy w tygodniu najlepiej wykonywać te ćwiczenia ?

    OdpowiedzUsuń
  19. ile razy w tygodniu wykonywać ćwiczenia ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dziś będę robił te ćwiczenia. Zobaczymy jakie będą efekty katowania brzucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ale to może po świętach co? Bo będzie co zrzucać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie przeglądam sieć bo czas i na mnie. Szukam czegos co mogłabym robić w domu. Czy cardio to moze być wchodzenie i schodzenie po schodach przez 20-30 minut?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze ćwiczę przed pracą :)

    OdpowiedzUsuń