sobota, 29 grudnia 2012

Tortilla z serem fetą i indykiem

Kolejny pomysł na zdrowy i dietetyczny posiłek.

Kroimy indyka w paski i przyprawiamy ulubionymi przyprawami i smażmy na patelni grillowej bez tłuszczu ok. 10 - 15 minut.


Rozgniatamy 3/4 opakowania sera feta ze sporą ilością posiekanej pietruszki świeżej lub zamrożonej.

Pełnoziarnistą tortillę smarujemy pastą z fety i pietruszki. Kładziemy sałatę ( u nas roszponka i mieszanka śródziemnomorska)
Kładziemy kilka pasków smażonego indyka, zawijamy tortillę i wkładamy na 5 minut do piekarnika nagrzanego na 180 stopni.

Gotowe !!!

Smacznego dietetycznego indyka :) Przepis smaczny również z kurczakiem.


10 komentarzy:

  1. zgłodniałam :C dziękuję za komentarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ser feta ma około 45% tłuszczu i jest wysoko solony - na pewno nie jest dietetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenia kurczaka z fetą :) dorzucam jeszcze szpinak i jest wyśmienicie :)

    Mikołaj przyniósł mi tylko hantle, reszta to po prostu moja 'kolekcja' sukcesywnie zbierana od ok. 1.5 roku ;) ciesz się z torby, mi by się też nowa przydała.. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ah wszystko wygląda apetycznie, a skoro jest dietetyczne to tym bardziej <3


    zapraszam, u mnie nowa notka, jeśli chcesz sobie poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe pomysły na kurczaka/indyka zawsze w cenie :) A z fetą- mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wrzuc jeszcze przepis na tą tortille :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha!!!

    zapraszam do siebie
    http://fitness-on-and-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha ! Zazwyczaj jadam kurczaka,ale chyba skusze się na indyka ! Aż głodna się zrobiłam ! :D

    OdpowiedzUsuń