sobota, 19 stycznia 2013

Kolejny ciekawy trening brzucha

Ostatnio znalazłem na YT kilka ciekawych domowych treningów brzucha, jeden wydał mi się wyjątkowo interesujący. Można powiedzieć , że jest to trening dla średnio zaawansowanych chociaż zależy jak kto ocenia swoją formę. Dla jednych może być bardzo trudny dla innych łatwizna zobaczcie sami : 



Trening składa się z pięciu ćwiczeń (najlepiej parę razy zrobić go oglądając jednocześnie film wtedy łatwo go sobie przyswoimy)

1. Unoszenie kolan na przemian do łokci .

2. Unoszenie kolan na przemian do łokci na leżąco.

3. Unoszenie nóg w pozycji leżącej.

4. Skręty tułowia na siedząco.

5. Unoszenie kolan w pozycji leżącej na boku.

Moim zdaniem trening całkiem fajny i szybko się go wykonuje, może być ciekawą odskocznią jeżeli nasze dotychczasowe treningi się znudziły. Całość powinna trwać 5 minut. Wychodzi po minucie na ćwiczenie. Mnie najbardziej przypadło go gustu ćwiczenie 1 i 4. Ćwiczenia 1 często używam też w trakcie ogólnej rozgrzewki przed treningiem. Miłego oglądania i treningu. Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Dla mnie zaprezentowane w tym filmie ćwiczenia są łatwe, ale tak jak pisałeś - zależy to od stopnia zaawansowania.
    To, co mocno mnie raziło, to niepoprawne wykonywanie ćwiczeń. Broda za blisko klatki piersiowej, zły oddech, "ciągnięcie" głowy łokciami... I w ćwiczeniu czwartym nogi powinny być unieruchomione - da to lepszy efekt. Warto byłoby o tym wspomnieć :)
    Niemniej jednak, na początek wzmacniania ABSów ćwiczenia są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie masz rację. Mam nadzieję , że każdy zainteresowany ćwiczeniami przeczyta Twój komentarz i będzie starał się prawidłowo wykonywać pokazane ćwiczenia. :)

    OdpowiedzUsuń