piątek, 4 stycznia 2013

Philips GoGEAR - idealne rozwiązanie dla aktywnych

Korzystając z fitessowych okazji biedronki zakupiłem sobie odtwarzacz mp3 Phillips GoGEAR za jedyne 99 zł. Jest to dobra cena jak na odtwarzacz o pojemności 4GB z paskiem na ramię do uprawiania sportu. Przyznam , że trochę wahałem się czy go kupić  w biedronce , ale w internecie nie można go kupić taniej, a na niektórych aukcjach jest nawet po 199zł. W każdym razie kupiłem go i już poddałem testom.

Pierwszy trening z GoGEAR już za mną i jestem pod wrażeniem, bardzo dobra jakość dźwięku, stopień głośności można dostosować według upodobań, no i przede wszystkim wygoda w użytkowaniu. Wygodne słuchawki zakładane na uszy dodatkowo polepszają komfort użytkowania , człowiek nie myśli o niczym innym tylko skupia się na ćwiczeniach słuchając przy tym swojej ulubionej muzyki. Stwierdzam , że idealnie się nadaje dla aktywnych osób. Można spokojnie z nim biegać, czy też ćwiczyć np. dla siłowni dzięki wygodnemu mocowaniu. 



Jeżeli jeszcze nie posiadacie osobistego odtwarzacza mp3 to szczerze polecam naprawdę warto! Dodatkowa informacja - nie sugerujcie się tym , że w gazetce czy stronie internetowej piszę , że odtwarzacze są tylko w wybranych miastach, mojego miasta nie było na liście , a jednak udało mi się go kupić.



6 komentarzy:

  1. Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem tego odtwarzacza. Nie mam żadnego mp3. Zachęcają mnie też słuchawki o które nie będę musiała się martwić że spadną podczas treningu. Muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Phillips? Myślałam, że jakiś noname. W takim razie i mnie by się przydał, bo z telefonem niewygodnie się biega :D Ciekawe czy jutro jeszcze będą dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mp3 warta polecenia :) z chęcią bym ją kupiła ale posiadam już mp3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog
    zapraszam na mój
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i warto, ale wygląda w praktyce jak jakiś ciśnieniomierz lub inne urządzenie do pomiarów.

    OdpowiedzUsuń