piątek, 11 stycznia 2013

Sałatka z tuńczyka - produkt z biedronki

Robiąc dziś zakupy w biedronce natrafiłem na sałatkę z tuńczyka - gotową do spożycia. Atrakcyjne przezroczyste opakowanie , produkty w środku wyglądają na świeże , skład nie najgorszy. Postanowiłem spróbować. Opakowanie prezentuje się tak : 



Wartość energetyczna całej sałatki to 268 kcal , białko 16,4 g , węglowodany 11,4 g , tłuszcz 17g. Składniki : Mix sałat w różnych proporcjach 55% : sałata rzymska , sałata frisee, radicchio,marchew. Tuńczyk 25%: tuńczyk, olej roślinny. Dressing 15% : woda, olej roślinny, cukier , ocet winny z białego wina , kapary , żółtko jajka,sól , przyprawy, ocet spirytusowy , modyfikowana skrobia kukurydziana , zagęstnik guma ksantanowa, koncentrat soku cytrynowego , aromaty naturalne. Grzanki 5 % : mąka pszenna , olej palmowy ,cukier , sól ekstrakt drożdżowy , zioła , przyprawy.
Tak wygląda po wyłożeniu do miski plus mój dodatek awokado pokrojone w kostkę.


Osobiście darowałem sobie ten dressing bo jego skład jest dosyć chemiczny , z grzanek też będę rezygnował w przyszłości teraz wrzuciłem dla spróbowania. Zamiast dressingu polecam zrobić sobie swój własny sos np. na bazie jogurtu naturalnego. Grzanki tez można samemu zrobić. Sałatkę jadło się bardzo przyjemnie , muszę powiedzieć , że tuńczyk był bardzo świeży i sałaty też naprawdę dobry posiłek , a smak również poprawił mój dodatek czyli awokado. Polecam ten zestaw wszystkim którzy są zabiegani i muszą coś zjeść szybko na pewno będzie to lepszy posiłek od jakiegoś hod-doga czy hamburgera albo cudownego batonika fit pełnego cukru. Oczywiście wyrzućcie z niego ten dressing i zróbcie swój, podobnie można zrobić też z grzankami. 
Smacznego !


23 komentarze:

  1. Hej. Osobiście uwielbiam te sałatki z Biedronki ale nigdy nie pomyślałam żeby zastąpić dressing swoim własnym - uważam, że to dobry pomysł. Lepiej zrobić jakiś pyszny sos na bazie jogurtu, niż wpychać w siebie chemię. Ale grzanki bym zostawiła, chyba nie są jakoś specjalnie kaloryczne no i nie ma ich za wiele. Pozdrawiam serdecznie!

    http://majomo21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sałatki ;d

    najbardziej lubię sama robić moja mama ma np super przepis na sałatkę z tuńczykiem

    daje się tam paprykę, cebulę, sałatę, jajko gotowane, tuńczyka, oliwki, ogórki konserwowe i coś tam jeszcze ale nie pamiętam i polewa się to sosem sałatkowym ;) pyyycha ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award, więc czas na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chciałam kupic ta sałatkę, ale jakos wole mix salat bez żadnych dodatkow. Nawet gdybym kupiła ta z tunczykiem- dressing od razu wyladowalby w koszu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za sałatkami z tuńczykiem, wolę same z jakimś sosem. Jeśli tuńczyk to z jajkiem, cebulą i odrobiną jogurtu - jako taka pasta np na chleb wasa.

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę droga ta sałatka zważając na ilość jej...zawsze można zrobić samym dołozyć pare zł i jeszcze partnera dokarmić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ją, ale jakoś mnie nie skusiła, bo nie przepadam za tuńczykiem

    OdpowiedzUsuń
  8. sama wolałabym zrobić sałatkę , jakoś te warzywa itdd wyglądają zawsze sztucznie w tych sałatkach.
    Jestem już na diecie od 10 dni , czasami oczywiście jest ciężko ale co najważniejsze waga idzie w dół ! , często bd zaglądała na twojego bloga ,bardzo lubię czytać twoje posty ,zapraszam cię jak zawsze na mojego bloga gdzie znajdują sie porady ,przepisy i nie tylko ! http://perfektbin.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio również zauważyłam ją w biedronce i kupiłam na spróbowanie i jest na prawdę dobra. polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nominuję Cię do liebster Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda ta sałatka :) zauważyłam,że mnóstwo ludzi lubi tuńczyka, niestety ja do nich nie należe... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama często kupuje te sałatki (bo są też inne wersje) i zabiera je do pracy. Ja nie odważyłabym się próbować, i to nie tylko (choć przede wszystkim) ze względu na dressing i grzanki, ale i dlatego, że jakoś takie gotowe sałatki mnie nie przekonują. Zrobienie takowej samemu i tak zajmuje ledwie kilka minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog :) Jeśli pozwolisz, będę obserwować :)
    Często poszukuję pomysłów na lekkie posiłki i u Ciebie je znalazłam:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem zbędny wydatek. Lepiej zrobić samemu, niż płacić 7 zł za porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzialam dzis te salatki, ale cena mnie odrobine odstraszyla. Taki posilek bylby fajny do szkoly, tylko z drugiej strony mozna to przeciez zrobic samemu bez wiekszego problemu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się cena nie jest zbyt atrakcyjna, wcale nie namawiam do kupowania tej sałatki :) Po prostu zainteresowała mnie w biedronce i postanowiłem ją sprawdzić. Zgodzę się z komentarzami , że lepiej sobie zrobić samemu sałatkę. Oczywiście , że lepiej :) Wszystko najlepiej robić samemu przynajmniej wiemy co jemy. W każdym razie uważam tą sałatkę za dobrą alternatywę kiedy np. nie możemy sobie czegoś przygotować wcześniej , a jesteśmy teraz głodni. Na pewno taka sałatka będzie lepszym wydatkiem niż np. dwa czekoladowo - cukrowe batoniki po 2,5zł albo hamburger niewiadomego pochodzenia za np. 7 zł. Decyzja należy do was. W każdym razie jak na produkt "gotowy i na szybko" jest całkiem dobrym rozwiązaniem. Pozdrawiam i dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sałatki w Biedronce jeszcze nie widziałam, ale sprawdzę - wygląda smacznie. Sama też postanowiłam coś zrobić ze swoim ciałem, więc może się przydać jako substytut śniadania w postaci kanapek :)

    Przy okazji - zapraszam również do mnie: http://dietaprzedslubem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny blog. Bardzo mi się podoba . :)
    http://internetowa-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie :)

    Dzisiaj w biedronce widziałam tą sałatkę z notki ale nie kupiłam, może kupię kiedy indziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorąc pod uwagę, że zawartość tłuszczy w tej sałatce to aż 17g to jakoś nie pomoże za bardzo to w zrzuceniu brzuszka :) Polecam tuńczyka bez żadnych dodatków (25g białka, 0 tłuszczu, 0 węglowodanów) i do tego troszkę warzyw (np. kukurydza, ogórek, papryka). Dużo zdrowsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wziąć pod uwagę, że jest to wartość energetyczna CAŁEJ SAŁATKI, więc z grzankami i dressingiem. Po odrzuceniu tych niezdrowych dodatków zostanie tego tłuszczu stanowczo mniej.

      Usuń
  21. smakowicie wygląda :) muszę spróbować jak będę jechać do szkoły w weekend

    OdpowiedzUsuń