środa, 16 stycznia 2013

Zmiana planu treningowego cz.2

Nawiązując do posta http://zrzucbrzuch.blogspot.com/2013/01/zmiana-planu-treningowego-cz1.html pokaże wam rozpiskę kolejnych dwóch dni treningowych. Również posłużę się skanami z książki "Atlas treningu siłowego" - autor Ferederic Delavier.

Dzień 2

1. Barki ((Ja wykonuje 4 serie każdego ćwiczenia po 10-12 powtórzeń) 

- wyciskanie sztangielek w pozycji siedzącej (ręce w półnawróceniu) 

- wyciskanie sztangielek sprzed klatki piersiowej z obrotem nadgarstków 
- unoszenie ramion w bok ze sztangielkami 
- unoszenie w przód sztangi trzymanej nadchwytem 
- podciąganie sztangi do brody z rozstawionymi rękami 




2. Triceps (Ja wykonuje 4 serie każdego ćwiczenia po 10-12 powtórzeń)

- ćwiczenie na mięsień trójgłowy ramienia z wykorzystaniem wyciągu górnego (rączka wyciągu trzymana podchwytem) 

- prostowanie przedramion ze sztangą w pozycji leżącej na ławeczce

- prostowanie przedramion ze sztangielką trzymaną oburącz w pozycji siedzącej

- zginanie przedramion w podporze tyłem na ławeczkach





Powodzenia w treningach !! PS. Wielkie dzięki za 10.000 wyświetleń :)




10 komentarzy:

  1. strasznie ciekawe te dwa posty... muszę je sobie bardziej przyswoić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz takie fajne zdjęcia tych ćwiczeń ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z książki "Atlas treningu siłowego" - autor Ferederic Delavier. :)

      Usuń
  3. powodzenia w ćwiczeniach :) skąd masz motywację i zapał do ćwiczeń? motywujesz się w jakiś szczególny sposób czy samo to przychodzi? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu pewnego razu stwierdziłem , że czas się wziąć za siebie :) Jestem raczej z osób, które jak coś postanowią to skutecznie dążą do celu. Motywują mnie coraz lepsze efekty i samopoczucie. Wystarczy tylko wpaść w ten wir , a potem to już samo przychodzi :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. zazdroszczę tego samozaparcia! :) plan treningowy masz super! mam nadzieję, że ja też wpadnę w wir ćwiczeń! :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie <3
    Obserwujemy ?
    http://luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie powiem bo trening kozak
    :)

    OdpowiedzUsuń