środa, 13 lutego 2013

Ćwiczenia na boczki

Dzisiaj wrzucam propozycję treningu na tzn. muffin tops, czyli znienawidzone boczki. Wiadomo, że najważniejsze to spalić z tych miejsc tłuszcz ćwiczeniami cardio, ale ten zestaw na pewno pomoże ładnie ukształtować te okolice.

Powodzenia!!

M.

29 komentarzy:

  1. Fajny filmik, na pewno spróbuję tych ćwiczeń. Trzeba się rozprawić z boczkami..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe cwiczenia.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ćwiczenia, mam nadzieję, że skuteczne, bo od dziś zaczynam je stosować:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. stosuję od wczoraj, mam meega zakwasy po pierwszym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawe ćwicenia ;) i ciekaw dziewczyna je robi :) bardo ciekawie to wygląda sam bym z nią poćwiczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie narzekam na swoje ciało ale postanowiłam je ujędrnić i po pierwszym razie muszę przyznać, że zakwasy były ale koneskwentnie je rozćwiczyłam i muszę powiedzieć efekty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne cwiczonka, ale stosujecie do tego jakąś specjalną dietę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty po tych ćwiczeniach są dziewczyny, więc bierzcie się do roboty! Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. po jakim czasie widać efekty? i ile razy w tygodniu najlepiej ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przećwiczyłam na próbę, nawet spoko ;) Taki program na szybko gdy nie chce się nic dłuższego robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla kogos tak ciezkiego jak ja to najtrudniejsze cwiczenia na swiecie ;p XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile ważysz ja schudłam 30 jak biegalam całe lato 2 razy dziennie teraz ważne 76

      Usuń
  12. intensywne wykonanie + dłuższa przerwa od jakichkolwiek ćwiczeń = zakwasy.
    Wykonuje jeszcze jeden zestaw na boczki i wam powiem, że ja efekty widze już po 4 dniach. Na prawdę świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... A jaki? Można by podać i jakie efekty?????

      Usuń
  13. czy można ćwiczyć bez tego ciężarka?? albo czym można go zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz go zastąpić np. małą butelką wody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne ćwiczenia! Czy można poprosić o więcej tej pani?? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy artykuł, dodam od siebie, że fajnie jest także ćwiczyć z piłką,

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczynam dzisiaj , napisze efekty za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam ale ma do was pytanie wiecie może jak nazywa ie ta piosenka w czołówce ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwiczenia te rzeczywiście są skuteczne- przetestowałam je na sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo skuteczne! Ćwiczę od dwóch tygodni co 2-3 dzień, prócz tego raz w tygodniu jestem na basenie i na tańcach, i powiem Wam, efekty już widać :) Prócz tego wykopałam jeszcze np. taki zestaw ćwiczeń: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r_J8btnIEKQ, polecam korzystać z obydwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te ćwiczenia są tylko na spalanie czy na rzeźbienie też?
    Ile razy w tygodniu je robicie i po jakim czasie widać zadowalające efekty? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Twój blog trafiłam przypadkiem, ale wsiąkłam całkowicie! Przeczytałam już kilkanaście wpisów i lecę po więcej :) Bardzo podoba mi się to, że piszesz rzeczowo i fachowo, a przy okazji lekko.

    A z Cassey uwielbiam ćwiczyć :) Jej entuzjazm i ciągła paplanina pomagają zapomnieć, jak bardzo już umieram od jej ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja trafiłam na youtubie na Boczki Tiffany i jestem zachwycona - bioderka w ruchu od razu poprawiają mi humor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ćwiczenia! Na pewno je dołączę do mojego zestawu. Wytrwałość, dobry zestaw ćwiczeń, odpowiednia dieta i proszek zasadowy myszą przynieść oczekiwane rezultaty!

    OdpowiedzUsuń