czwartek, 14 lutego 2013

Jeszcze raz o mp3 Phillips GoGear

Jakiś czas temu mój chłopak dodał notkę o odtwarzaczu  mp3 Phillips GoGear dostępnym w Biedronce.
Ja kupiłam odtwarzacz niedługo po nim, jednak jeszcze niestety za regularną cenę 99 zł.

 

Teraz odtwarzacze są po 70 zł ! Opłacało się jednak trochę poczekać.
Do recenzji mojego chłopaka mogę dodać jedną rzecz od siebie. W odtwarzaczu wszystko gra oprócz słuchawek:/ Ale mogłam się tego spodziewać mam bowiem niewymiarowe (bardzo małe) uszy i zawsze miałam problem nawet z normalnymi słuchawkami, które wiecznie wypadały mi z uszu. Te nie dadzą się nawet u mnie założyć. Ale rozwiązałam ten problem zastępując je zwykłymi słuchawkami, które jako tako na mnie pasują. Także z czystym sumieniem mogę również polecić ten odtwarzacz, ale przed zakupem upewnijcie się, czy nie macie miniaturowych uszu :) Niestety w sklepie nie można słuchawek przymierzyć.

M.

7 komentarzy:

  1. Taki odtwarzacz do biegania to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem - wszystkie słuchawki wypadają mi z uszu :/ dlatego nie używam dousznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie ostatnio zepsulam swoja mp3;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tym odtwarzaczem :) Działa jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w lidlu widziałam ostatnio słuchawki dla osób które uprawiają sport :)

    OdpowiedzUsuń