sobota, 9 lutego 2013

Kolejne ćwiczenia na biceps

Dzisiaj pokaże wam trzy kolejne ćwiczenia na biceps, które śmiało można wykonywać w domu, wystarczą hantle i krzesło. Polecam Ci zajrzeć również do posta "podstawowe ćwiczenia na biceps".
Ćwiczenia z krzesłem można spokojnie łączyć z podstawowymi ćwiczeniami, najlepiej połączyć dwa treningi co da nam już fajny i w miarę długi trening bicepsów. Zrzućcie okiem: 


Trening składa się z trzech ćwiczeń : 
1. Unoszenie hantli na przemian siedząc ( proponuje na początek 3 serie po 10 powtórzeń) 
2. Unoszenie hantli z podporem na krześle. (ważne w tym ćwiczeniu jest to by podeprzeć się o oparcie krzesła gdzieś na wysokości tricepsa, również proponuje wykonywać 3 serie po 10 powtórzeń) 
3. Uginanie przedramienia w oparciu. ( proponuje 3 serie po 10 powtórzeń) 

Teraz znamy już w sumie 7 ćwiczeń na biceps (biorąc pod uwagę również starszy post.)

Możecie robić sobie kompletny trening bicepsa składający się z 7 ćwiczeń jednak wtedy proponuje zmniejszyć liczbę  serii na ćwiczenie do dwóch. Albo wybierzcie sobie np. 4 ćwiczenia które wam odpowiadają i róbcie 4 serie po 10 - 12 powtórzeń. 

Powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Całkiem fajne ćwiczenia :) Dobrze jednak byłoby mieć do nich hantle, na których można zmieniać obciążenie. Ja póki co mam tylko 2-kilogramowe plastiki, więc za ćwiczenia siłowe się nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW - Nominowałam Twój blog do Versatile Blogger Award. Zapraszam do zabawy! :)

      Usuń
  2. tez walczę ładnie umięśnione ramiona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ciekawe ćwiczenia ;3 chyba się za nie zabiorę xd

    http://showmeyourbarca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wlasnie sie zawsze balam ze tlusczyk z ramion zamieni sie w ogromne bicepsy i czekam z cwiczeniami silowymi az zgubie z masy... chociaz u mezczyzny takie miesnie bardzo pozadane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się tak kiedyś stało.. Ćwiczyłam na siłowni i nie miałam pojęcia o jakiejkolwiek diecie, dlatego stwierdziłam, ze jak 4 razy w tygodniu męczę się po 2 h na siłowni to mogę jeść 2 razy więcej wszystkiego... I w efekcie miałam takie nalane, tłuste mięśnie ramion :D Jak się wie co i ile jeść to można tego uniknąć:)
      M.

      Usuń
  5. zastanawiałam się czemu tak dużo powtórzeń ,dopiero potem zorientowałam się że blog nie jest prowadzony przez kobietę.zapraszam do dyskusji na temat sylwetki : http://perfektbin.blogspot.com/ ,nie jest to reklama bloga tylko zachęcenie do dyskusji na temat jednego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest prowadzony przez 2 osoby, a drugą jest kobieta :)

      Usuń
  6. Boję się takich ćwiczeń :) Nie jestem przekonana do mięśni na ramionach :D , ale widzę ,że te z pewnością dadzą świetne efekty.

    www.useyourbrain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja narazie musze skupić sie na brzuszki ale bicepsy ćwiczę przy okazji;p;p

    OdpowiedzUsuń