sobota, 23 lutego 2013

MUFFINKI BANANOWO-TRUSKAWKOWE

Od kiedy zrobiłam te muffinki po raz pierwszy robię je co drugi dzień :), za każdym razem modyfikując trochę składniki. Przepis pierwotny znajdziecie TUTAJ. Udało mi się nawet ostatnio znaleźć mąkę migdałową (niestety 13 zł za pół kg - ale wiadomo zdrowe żywienie kosztuje). Można też użyć mielonych migdałów - są w Lidlu za około 6 zł za 200g z tego co pamiętam.






Dzisiaj dodałam świeże truskawki do masy i na wierzch muffinek. Są po prostu pyszne! 2 muffinki mogą zastąpić cały posiłek - są tak pożywne i syte. Tak samo dobre na zimno i na ciepło. Jestem nimi zachwycona :)




Smacznego!

M.

7 komentarzy:

  1. Super blog, muffinki penie były pysze;)

    Może zainteresuje Cię mój blog, zapraszam: http://muzanadzis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory tych babeczek.
    A papilotki też takie mam :)
    powodzenia w odchudzaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm :) prezentują się aż za bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają obłędnie! musiałby być bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. są bardzo kaloryczne czy też nie ? :)
    Bo jestem na diecie i chciałabym się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń