poniedziałek, 11 lutego 2013

Sałatka z tuńczyka - moja wersja

Kiedyś na moim blogu robiłem recenzję kupnych sałatek z biedronki , recenzja dotyczyła sałatki z tuńczykiem. Dzisiaj postanowiłem zrobić taką sama sałatkę z dostępnych produktów.

Potrzebne składniki :

- Tuńczyk w wodzie (ja miałem tuńczyka z puszki)
- mix sałat z biedronki
- grzanki z chleba na zakwasie
- jogurt naturalny
- czosnek
- pieprz
- sól

Czosnek wyciskamy przez praskę do czosnku i mieszamy razem z jogurtem naturalnym , przyprawiamy solą i pieprzem . Powstałym sosem polewamy tuńczyka wymieszanego z sałatami i grzankami. Efekt widoczny na zdjęciach :)




Powodzenia !


4 komentarze:

  1. jeszcze tunczyka z sosem jogurtowym nie probowalam, ale wyglada apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, że wiesz, iż tuńczyka nie powinno się jeść zbyt często.

    :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam apetyt na taką sałatkę i dziś przygotuję pychotkę na kolację :-)

    OdpowiedzUsuń