piątek, 22 marca 2013

GENIALNY DESER - LODY Z BANANA

Znalazłam przepis gdzieś w necie, właściwie nie tyle przepis co samo zdjęcie. Zakochałam się  i postanowiłam zrobić składniki wymyślając sama.


Potrzebujemy :

Banany (2)
Gorzka czekolada (3 kostki)
Płatki migdałowe (2 łyżki)
Orzechy włoskie (4)
Jogurt grecki

Banany obieramy i kroimy na pół. Obieramy orzechy włoskie i miażdżymy (można w młynku do kawy, albo np. przy pomocy wałka do ciasta). To samo robimy z płatkami migdałowymi. Czekoladę ścieramy na tarce o małych oczkach. Wszystkie te sypkie składniki łączymy w miseczce.  Kawałki banana maczamy w jogurcie greckim i obtaczamy sypkimi składnikami. Trzeba się trochę pobrudzić :) Wkładamy do lodówki na 20 min. Można nadziać na patyczki do lodów, ale ja niestety nie miałam.



Smacznego :)

M.

18 komentarzy:

  1. Spróbuję :) Wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie, muszę wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. choć wyglądają pysznie, to niestety nie przepadam za zimnymi przekąskami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie już wiem co u mnie będzie podane na deser...! Wygląda pysznie!:)

    http://theblondeposh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mrożone banany, ale takie bez dodatków są moim zdaniem najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam... trzeba wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba wypróbować, oj trzeba.
    Zapraszam do mnie ; 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis prosty i efektowny, z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za jakie grzechy pokazujesz takie pyszności? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, super wymyśliłaś to z moczeniem w jogurcie, dzięki czemu te dodatki mogą się poprzyklejać. Właśnie ostatnio "chodził" za mną taki banan w polewie- w dzieciństwie często z braćmi robiliśmy sobie takie lody, tylko oblewaliśmy miodem. A to już byłoby chyba podczas diety za dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja Cię :O koniecznie muszę wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń