wtorek, 26 marca 2013

Proste ćwiczenie na triceps

Dziś pokaże Wam bardzo proste ćwiczenie na triceps - prostowanie przedramion w opadzie tułowia. Jedyne co będzie nam potrzebne to hantle i trochę wolnej przestrzeni. Poniżej filmik obrazujący ćwiczenie który nagrałem specjalnie dla Was


Podczas ćwiczenia należy pamiętać o trzech rzeczach : 

1. Dobranie odpowiedniego obciążenia (ważne żeby ćwiczenie wykonywać dokładnie więc nie ma co szaleć na początku z obciążeniem) 

2. Pamiętać o opadzie tułowia i pilnować by ręce były wzdłuż i blisko tułowia. 

3. Ruch staraj się wykonywać dokładnie i płynnie, jeśli masz siłę najlepiej w momencie wyprostowania łokcia wytrzymać tak z 2 do 3 sekund. Jeśli macie problemy z łokciami nie prostujcie przedramienia do końca , zostawcie je w lekkim ugięciu.

Na początek proponuje wykonywać 4 serie tego ćwiczenia po 10 - 12 powtórzeń. Pamiętajcie by wykonywać je dokładnie. 

Powodzenia !!!

7 komentarzy:

  1. Nie cierpię tego ćwiczenia pasjami ;P Boli jak cholera! Ale przynajmniej wiem, że mięsień pracuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :). Prowadź go dalej, bo widać że to lubisz:). Tylko dodaj jakąś muzyczkę, może zmień kursor?
    zapraszam! http://w-zwierciadle-sary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba wole to od podciągania się (w sensie prostowanie rąk) siedząc z wyprostowanymi nogami i podnosząc tyłek jak najwyżej. Chyba rozumiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre ćwiczenie, potwierdzam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciezkie jest, ale nie ma efektow bez pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię to ćwiczenie. Robi mi się dobrze, a potem super czuć mięsień:-)Mam pewność, że się napracował;)

    OdpowiedzUsuń