poniedziałek, 18 marca 2013

PROSTE NALEŚNIKI PROTEINOWE

  • 1 miarka odżywki białkowej
  • 2 białka
  • 1/4 szklanki płatków owsianych
  • 1/2 banana*
  • 1 łyżka mleka migdałowego
  • szczypta proszku do pieczenia
  • szczypta cynamonu

* banana w tym przepisie możemy zastąpić jogurtem greckim, albo serkiem wiejskim.




Wszystkie składniki miksujemy blenderem lub w mikserze. Patelnie pokrywamy odrobiną oleju w sprayu lub łyżkę oleju rozprowadzamy po patelni specjalnym pędzelkiem. Wlewamy masę na patelnie (wychodzą 3-4 naleśniki). Smażymy aż pojawią się bąbelki i przewracamy na drugą stronę.

Można podawać z masłem orzechowym albo dżemem (np 100% owoców z Łowicza).

Moje wyszły troszkę gorzej od pierwowzoru...., ale i tak były bardzo smaczne :)




Smacznego !

M.




17 komentarzy:

  1. Mmm. wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro zrobię je na obiad :) Dziś zajadam się szpinakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzisiaj mialam na obiad takie placuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszym zdjęciu wyglądają, jak spłaszczone kapelusze grzybków..;-D Pomysł fajny, na pewno skorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogą być naprawdę dobre ;) Wypróbuje!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i smaczne - i o to właśnie chodzi w dietach!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie rewelacyjny!! świetny pomysł na bloga. popieram i będę czytać. mam nadzieję że mój luby skorzysta z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można czymś zastąpić odżywkę białkową?

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbowałam i wyszły mi jak na zdjęciu "hamerykańskim" ;) patelnie teflonową lekko posmarować odrobiną tłuszczu (u mnie oliwa z oliwek) i wyszły bardzo pyszne i idealnie wyrośnięte! Serdecznie polecam przepis : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam smażyć na oleju kokosowym, wyszły przepyszne!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naleśniki z serkiem wiejskim? Pierwsze słyszę, ale w sumie ciekawe połączenie... na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń