sobota, 20 kwietnia 2013

"Fitnessowa oferta Netto"

Ostatnio zauważyłem, że coraz więcej hiper i super marketów stara się wprowadzać do swojego asortymentu wszelkiego rodzaju "fit" produkty, bądź robić akcje specjalne z tego typu produktami. I nie mówię tutaj o wszelkiego rodzaju maszynach do ćwiczeń, ale także o odżywkach które można już spotkać w Realu, Carrefour, a teraz także też w Netto. W większości są to produkty firmy Activelab dość dobrej jakości. Zresztą sami rzućcie okiem na fragment gazetki Netto z produktami sportowymi. 




W sumie to fajnie, że markety starają się wprowadzać tego typu produkty do asortymentu w jakiś sposób przyczynia się to do popularyzowania sportu, chociaż z drugiej strony wydaje mi się , że tylko osoby "siedzące" w temacie się tym zainteresują.
Pozwolę sobie skomentować ofertę :

 1. Ławeczka do ćwiczeń mięśni brzucha - zdecydowanie odradzam zakupu, mój brat parę lat temu kupił sobie przez internet coś podobnego. Jak myślicie? Działało ? Niestety raczej nazwałbym to tajwańskim pseudo badziewiem - symulującym ćwiczenia mięśni brzucha :)
2. Uchwyty do pompek - rzecz moim zdaniem bardzo przydatna. Zamierzam zakupić :)
3. Drążek rozporowy - sprytne urządzenie, chociaż polecam sprawdzić wytrzymałość futryn przed zakupem. Mnie na razie wystarcza ten z siłowni.
4. Dependor do ćwiczeń - niestety mam podobną opnie jak o produkcie nr.1 :)
5. Ochraniacze zapinane na rzepy - kiedyś stosowałem podobne, cena w ofercie bardzo przystępna.
6. Suplementy ze strony drugiej to już indywidualna kwestia, ogólnie firma która jest producentem nie jest zła. Także jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem to może śmiało się zdecydować.
7. Koszulki i spodenki sportowe - fajna cena , coś podobnego zakupiłem w biedronce bardzo wygodnie się ćwiczy w takich ciuchach. Przemyślę kupno :)
8. Buty Reebok - moim zdaniem za tą cenę bardzo fajne buty do biegania lecz znając markety, pewnie już ich nie ma albo zostały dwa rozmiary :)

Udanych Zakupów !!! Powodzenia!!!


13 komentarzy:

  1. O no to ciekawe,a u mnie w pobliżu tego sklepu brak.
    Ciekawe czy Biedronka lub Tesco cos takiego szykuje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to biedronka miała fitnessowe gadżety i buty jakieś 3 tygodnie temu i były to Reebok Easy Tone :)

      Usuń
    2. Naprawde??? Jej no to nie widziałam tej oferty. No ale może jeszcze coś będzie:)

      Usuń
  2. W Lidlu też sprzedają fitnessowe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz w każdym markecie można kupić jakieś firmowe butki do biegania w rozsądnej cenie :) i bardzo dobrze, może dzięki takim akcjom coraz więcej osób "zrzuci brzuch" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W naszesz szkolnej siłowni jest taka ławeczka. Nadal się zastanawiam jakie ona ma miec zastosowanie.
    W takich marketach mozna się fajnie i tanio ob kupić, choć do tego typu odzywek jestem uprzedzona i nie mam zbytnio do nich zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  5. W biedronce też ostatnio było coś takiego. Uważam że to fajny pomysł i powinnyśmy się z tego powodu cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim netto są jeszcze piłki, fasolka i ta z masażem :) . drążek z biedronki jest trochę badziewny ( mój tata kupił). Wydaje mi sie ze najlepsze jakościowo produkty sportowe są w lidlu..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O takie buciki z chęcią bym kupiła, świetna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma u mnie w Tarnowie Netto, ale faktycznie, wraz z przyjściem wiosny pojawiły się w marketach tego typu gadżety ;)
    Szczerze mówiąc jak dla mnie to fajna sprawa, bo chociaż z jakością bywa różnie, to bardzo często można trafić na fajny sprzęt w niskiej cenie! Sama zakupiłam uchwyty do pompek bo stan moich ramion i mięśni pleców woła o pomstę do nieba ;) Wydałam niecałe 20 zł a mam w tej senie solidne, stabilne uchwyty z których korzystam i ja i tata.

    A odżywki - nie jestem ich zwolenniczką. Wyjątkiem jest białko ;)

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie wykupywać w takich sklepach ubrań sportowych:) raczej i najczęsciej kupuje je w decatlonie

    OdpowiedzUsuń
  10. Żenua ze strony Laluni :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupuję sportowe ciuchy w internecie ostatnio akurat na http://pl.takemore.net/ a sprzęt to w stacjonarnych sklepach sportowych gdzie można mieć minimum pewności co do jakości produktu

    OdpowiedzUsuń