czwartek, 11 kwietnia 2013

OMLET Z MĄKĄ KOKOSOWĄ I SZYNKĄ

Kolejny smaczny przepis ze świetnego bloga  http://zdroweprzysmaki.blogspot.com/


  • 1 jajko
  • 1 łyżka mąki kokosowej*
  • 2 łyżki wody
  • plaster szynki
  • sól i pieprz do smaku
  • olej
* Jeśli nie mamy maki kokosowej możemy zmielić wiórki kokosowe w młynku do kawy, albo zastąpić mąkę kokosową np. migdałową. Próbowałam ten przepis z dwoma rodzajami mąki i jest tak samo pyszny.

Jak to zrobić:

Ubić jajko w miseczce z wodą, mąką, solą i pieprzem. Na patelni rozprowadzić małą ilość oleju i podsmażyć na niej szynkę. Kiedy szynka lekko się podsmaży wlewamy jajko. Smażymy omlet z obu stron pod przykryciem.

(160 kcal, 13 g białka)

Smacznego !

M.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam omlety, jeszcze nie jadłam wersji z mąką kokosową ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. omlety to stały punkt mojego żywienia:) o takim z mąki kokosowej nie słyszałam, spróbuję tylko muszę kokos zmielić:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mąka kokosowa;D brzmi ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że omlet smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym sobie teraz takie coś zjadła.; D
    Pysznie wygląda.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym takiego omleta ale niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę mało białka, za to dużo węgli. Czy to jest aby dobre śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma węgli... Mąka kokosowa zalicza się do tłuszczy..

      Usuń
  8. Pyyychotka : )
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń