poniedziałek, 29 kwietnia 2013

ZDROWE CIASTECZKA BANANOWO-KOKOSOWE

Potrzebujemy:

  • 1 banana
  • 1 łyżeczkę skórki cytrynowej lub pomarańczowej
  • 1 łyżeczkę maku
  • 1 łyżeczkę posiekanych migdałów
  • 2 łyżki mleka kokosowego/ migdałowego
  • 1/4 szklanki mielonego siemienia lnianego (można zmielić nasiona w młynku)
  • 1/4 szklanki mąki kokosowej (można zmielić wiórki w młynku)
  • ekstrakt waniliowy (opcjonalnie)
Jak to zrobić:

Rozgniatamy dokładnie banana i mieszamy go z resztą składników. Z powstałej masy formujemy kuleczki i układamy na papierze do pieczenia. Kulki można na sam koniec dodatkowo posypać wiórkami kokosowymi. Pieczemy w 150 st ok 15 min.

Smacznego !

M.

9 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie ja ostatnio robiłam ciasteczka bananowo owsiane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może wypróbuje przepis w przyszły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiliście mi ochoty! Aż mi w brzuchu zaburczało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zdrowe ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczne :) o mące kokosowej jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki przepis. Ciekawa jestem, czy w młynku nie zrobi się z wiórków kokosowych masło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zrobiłam się głodna <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, świetny blog. Takie ciastka będą teraz idealne na moje letnie zachcianki na słodkie :D

    OdpowiedzUsuń