środa, 1 maja 2013

KOLOROWY KOKTAJL MAJOWY

Dzisiaj propozycja, która cieszy i oko i podniebienie.


Potrzebujemy:

  • Kilka truskawek ( u mnie mrożone z ogródka babci :)
  • Kilka malin (jak wyżej:)
  • 1 banan
  • 1 kiwi
  • 1ananas
  • kilka liści szpinaku (jest paczkowany np. w Biedronce)
  • 1 duży gęsty jogurt naturalny
  • Kilka łyżek mleka migdałowego lub zwykłego


Jak to zrobić:


Nic prostszego :) Miksujemy blenderem owoce z jogurtem ewentualnie dodając mleka tam gdzie konsystencja wyjdzie zbyt gęsta. U mnie niestety kilka warstw wizualnie się zatraciło, ale myślę, że dojdę do wprawy.

Warstwy:

Truskawkowa
Kiwi + szpinak
Bananowa
Ananasowa
Mus malinowy

Bardzo orzeźwiający!

M.

17 komentarzy:

  1. musze poczekać na świeże truskawki i maliny... bo te sklepowe mrożone ostatnio nieźle mi zaszkodziły :( no i niech tylko przyjdzie mi mój nowy zamówiony blender :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie, aż mam na niego ochotę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, jak ja uwielbiam takie rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szpinak w połączeniu z resztą składników brzmi ciekawie:) Muszę kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej małej ilości daje tylko intensywniejszą zieloną barwę. Smak nie jest wyczuwalny :)
      M.

      Usuń
  5. Wspaniałe przepisy, skorzystam nie raz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super, tylko ja mam pecha do kiwi. Zawsze gdy je z czymś zmiksuje to robi sie gorzkie i paskudne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypiłabym taki koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mniam pięknie wygląda i pewnie smacznie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam, mniam i jeszcze raz mniam :) myślę, że nie znajdzie się osoba, która oprze się takiemu koktajlowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmm... Pyszne! Lece wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł ! Na pewno wypróbuję . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż chce się zjeść :) Wypróbuję jak tylko ogarnę składniki!
    Może warstwy Ci się zmieszały, bo podobne kolory są obok siebie? Następnym razem spróbuj może: Kiwi + szpinak, truskawkowa, bananowa, mus malinowy, ananasowa! Choć wydaje się, że ten mus po prostu musi być na górze... ;) Pozdrawiam!
    P.S. i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń