środa, 8 maja 2013

POMYSŁ NA OBIAD: NISKOKALORYCZNA PASTA E FAGIOLI

Potrzebujemy:

  • 1 szklanka makaronu pełnoziarnistego
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • Pomidory z puszki (krojone)
  • opcjonalnie - szklanka bulionu warzywnego
  • 1/2 szklanki białej lub czerwonej fasoli z puszki
  • sól i pieprz
 Jak to zrobić:

Danie najlepiej przygotować w garnku, albo na głębokiej patelni. Podsmażamy posiekaną cebulę na oleju, po kilku minutach dodajemy rozgniecione ząbki czosnku. Dolewamy szklankę pomidorów z puszki i szklankę bulionu (u mnie to zazwyczaj odlany warzywno-mięsny wywar pod zupę, nie jakieś świństwo z kostki :). Jeśli nie mamy akurat bulionu możemy dodać wody, albo druga puszkę pomidorów z zalewą. Dorzucamy do całości wcześniej opłukaną fasolę, szklankę makaronu, doprawiamy solą i pieprzem i dusimy na małym ogniu aż makaron będzie miękki.

Makaron można też ugotować wcześniej i dorzucić już gotowy do dania.


Smacznego!

M.

12 komentarzy:

  1. Nie lubię takiej fasoli, ale zamieniłabym ją na fasolkę szparagową i danie jak najbardziej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem co zjem dziś w domu jak wróce :) Wygląda super smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to danie pochodzi od kuchni włoskiej, bo wygląda jak spaghetti.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo fajne i wydaje sie latwe do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie i zdrowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowy kolor kojarzy mi się z zupą pomidorową ktrórą nie nawidzę.. :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam pytać czy z bulion z kostki, ale właśnie doczytałam, że nie. Świetnie, w końcu ktoś, kto potrafi się obyć bez glutaminianu sodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Na pewno tu wrócę :)
    Zapraszam także na mojego nowego bloga o gotowaniu. Dopiero zaczynam.. ;)
    http://kuchnia-amatora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę tego spróbować, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za makaronem ale z ryżem spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Jummy, fajny przepis, prosty i szybki. Na dniach wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń