poniedziałek, 20 maja 2013

PRZEKĄSKA BANANOWO - BIAŁKOWA

Dzisiaj szybki sposób na przekąskę między posiłkami.


Potrzebujemy:

  • 1 banan pokrojony na plastry
  • 1 miarka ulubionej odżywki białkowej (można zastąpić masłem orzechowym)
  • 1 łyżeczka kakao
  • 3 łyżki mleka migdałowego (lub zwykłego)
  • gorzka czekolada (opcjonalnie)

Jak to zrobić:

W małej miseczce mieszamy odżywkę, kakao i mleko do powstania gęstej masy (w przypadku zamiany odżywki na masło orzechowe nadzieniem jest to ostatnie). Masę nakładamy na plasterek banana i przykrywamy drugim plasterkiem, tak, żeby stworzyć "kanapkę". Wkładamy do zamrażalnika na 15 min i gotowe.

Druga opcja:

Powstałą "kanapkę" moczymy w rozpuszczonej wcześniej w kąpieli wodnej gorzkiej czekoladzie i również wstawiamy do zamrażalnika - powstają czekoladki z bananowo-białkowym lub bananowo-maślano-orzechowym nadzieniem :)


Smacznej przekąski!

M.

21 komentarzy:

  1. Przekąska wygląda przepysznie i kusząco :) jak będę mieć chwilę załamania w diecie to zapewne skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny przepis! musze w najblizszym czasie wzjasc sie za ten przepis :) jakas alternatywa dla batonikow proteinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na zdrową przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Banany, ale w czystej ich postaci. Czekoladzie mówię NIE :P ale to dlatego, że nie jem słodyczy w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada min 60%kakao to dużo mniejszy grzech :)

      Usuń
  5. O o o super :D szkoda tylko, że jestem na redukcji, więc odpada :/

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże a tu jak zwykle pokusy, kiedy ja nie tykam niczego z czekolady i masła orzechowego ;] Ale jak będe miała odpust za jakiś czas, to sobie to wyprodukuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że na jakiś czas zrezygnowałam z bananów i kakao, jak tylko przyjdzie mój czas na pewno wypróbuję, bo wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie! to wygląda mega smakowicie. nie mam masła orzechowego i odżywek, ale jakoś to zmodyfikuje

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie prowadzony blog! zapraszam do mnie na dawkę pozytwynego myślenia :D http://smile-love-work.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle. Na prawde nieźle wykombinowane.
    Uwielbiamy banany. Mimo dużej zawartości węglowodanów są przydatne przy odchodzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masło orzechowe jednak w połączeniu z bananami jeszcze nie jadłam ;) a wersja z odżywką wygląda równie kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo :)

    przekąska wygląda smakowicie, muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacja ! Jutro sobie spróbuję z takimi, pyszotka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaję ten blog do obserwowanych, jest mega! Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. robiłam te maczane w czekoladzie z masłem orzechowym... po 1 czekolada która ma powyżej 80% się nie nadaje ( moja miała 89...) a po drugie, nie da rady tego maczać !!! banany się ślizgają i się rozpada... :( ale same z masłem orzechowym - zamrożone-są pycha !! i zdrowe!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mysle ze sie mylisz napisane tam jest ze trzeba bananay o przełorzeniu troche zmrozic i wtedy mozna maczac w czekoladzie

    OdpowiedzUsuń