piątek, 31 maja 2013

WYZWANIE - CZERWIEC BEZ ALKOHOLU, SŁODYCZY I SŁONYCH PRZEKĄSEK



Maj, który już właściwie dobiega końca był w moim przypadku dość imprezowym miesiącem. Wpłynęło na to wiele czynników i okazji. Zdarzyło mi się wypić kilka piw, parę kieliszków wódki (każdemu się czasem należy). Jak na razie z tym koniec. Postanowiłem w tym celu stworzyć sobie (a może i wam jeśli chcecie się dołączyć) wyzwanie CZERWIEC BEZ ALKOHOLU.
M. stwierdziła, że dosyć sobie pofolgowaliśmy w ostatnim czasie i postanowiła uzupełnić to wyzwanie o dodatkowe postulaty.

W.


Maj obfitujący u nas u urodziny niemal wszystkich członków familii niestety zaowocował nadmiernym spożyciem ciast, słodyczy i słonych przekąsek podczas imprez. Mimo, że zwykle nie jadam w ogóle słodyczy (wyjątkiem jest gorzka czekolada) a słone przekąski podchrupuję raczej okazyjnie to w tym miesiącu się nie popisałam. Miesiąc folgowania wpłynął od razu negatywnie na moje samopoczucie i stan cery. Alkoholu nie piję, za to jest to słabość W., dlatego postanowiliśmy stworzyć CZERWCOWE WYZWANIE 2 W 1 : Zero alkoholu, zero słodyczy i słonych przekąsek. Dla każdego coś miłego. Jeśli chcecie się przyłączyć możecie wybrać sobie jedno z dwóch albo zaszaleć z podwójnym wyzwaniem :)

Kto jest z nami? :)

M.

30 komentarzy:

  1. A niech będzie! Pewnie i tak nie wytrwam, ale zawsze warto spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę próbować ;)
    Chociaż słodycze i słone przekąski to moje małe uzależnienia.
    Ale co mi tam. To tylko 30 dni.

    Trzymam kciuki i się doczepiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz rade. Ja juz nie jem słodyczy, nie pije alkoholu od 3 marca i żadne imprezy oraz urodziny nie sprawiają że pozwalam sobie na chwilę słabości. Odmawiam i tyle:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę! Ja chcę!
    Nawet sama planowałam z tymi słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie maj był bardzo ale to bardzo udanym miesiącem pod względem trzymania diety i treningów :) za to imprezowo zapowiada mi się czerwiec więc nie wiem jak wytrzymam :)
    Ale Tobie życzę powodzenia i wytrwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu rzucać się na "miesiąc bez.." nie będę, ale na pewno zacznę od tygodnia bez słodyczy. Alkohol rzadko spożywam, więc z tym większego problemu nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście uważam, że takie wyzwania zabraniające przyprawiają tylko o frustrację. "Nie możesz", "Nie wolno Ci" itd. to nie są teksty motywujące, mnie przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodyczy się nie wyrzeknę całkowicie:) Ale alkoholu i słonych przekąsek jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez słodyczy nie wytrzymałabym ani jednego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z alkoholem i słonymi przekąskami nie mam problemu, gorzej ze słodyczami :c

    Ale życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już trzeci miesiąc bez w/w i super jest:)Najważniejsze to dostarczać organizmowi odpowiednią ilość węglowodanów złożonych i nie ma ochoty na głupoty:)
    AA

    OdpowiedzUsuń
  12. no dosłownie miałam to samo przez calusieńki maj .... wszystkiego słodkiego, słonego i procentowego po trochu, ale wyrzuty sumienia jednak były mocniejsze (to dobrze:) i ćwiczyłam prawie :) codziennie aeroby ok 42min.
    ale czerwiec też wpisuje jako m-c bez ZAZSZP (zeroalko, zerosłodyczy i słonych przekąsek)
    Dzięki za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z alkoholem i słonymi przekąskami nie mam problemu za to od trzech tygodni mam fazę na słodycze ,szczególnie na lody ,bywało,że zeżarłam na raz litrowe opakowanie ...czas się za siebie zabrać ,żeby nie zaprzepaścić efektów wcześniejszych treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelka! To jest coś dla mnie!!! Dołączam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem z wami, nie pije slodycze jem rzadko , tak wiec od jutra zero :D swietna akcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. w końcu jakiś bat nad głową. z alkoholem nie będzie problemu ale słodycze i słone przekąski? trza się za siebie braść!

    OdpowiedzUsuń
  17. słone przekąski i słodycze mogę spróbować ale z alko ciężko :c niestety kolejne imprezy się szykują a trzeba oblać wyniki matur c:

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwiec nie, ale lipiec będzie chyba takim miesiącem (:

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne wyzwanie, obawiam się że mogę nie podołać sezon grillowy się rozpoczął ojaaa nie dobraa!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha, widziałam to wyzwanie chwilę przed Twoim komentarzem!

    Życzę Ci powodzenia i będę zaglądać, jak Ci idzie :)
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki! Ja postaram się co najmniej ograniczyć słone przekąski i alkohol, a co do słodyczy to jest niestety moja słabość. Będę za to wymyślać przepisy na dietetyczne przekąski różnego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm... cały miesiąc bez alkoholu? Może i mogłabym to wytrzymać, ale nie jestem pewna, czy moi znajomi mi na to pozwolą :v. haha

    Słone przekąski i słodkości- z tym większego problemu nie będzie.

    Życzę Wam powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. eyelashanja.blogspot.com
    obserwuje :*

    bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne to wyzwanie ! chyba się dołaczę do niejedzenia słodyczy !

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh mi by się przydało dołączyć do tego wyzwania! Ale u mnie czerwiec jest akurat bardziej imprezowy niż maj...i w dodatku urlopowy. Może więc w lipcu ;)
    A cały czas będę się starać być jak najabrdziej aktywna; chociaż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Najgorzej Będzie z alkoholem. Ale spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym miesiącu szaleje i będzie on bez mięsa:) Do wyzwania bez słodyczy mogę się dołączyć. Ze słonymi przekąskami może być ciężko,ale spróbuję w końcu to tylko 30 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwiec bez słodyczy i słonych przekąsek to dla mnie żadne wyzwanie, bo zwyczajnie nie mam już na to ochoty (jakoś nagle przestałam mieć w dniu, kiedy stwierdziłam, że jestem za gruba:D), ale czasami zimne piwko wieczorem to jest to na co mam szczególną ochotę...
    wobec tego ogłaszam CZERWIEC BEZ ALKOHOLU ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. No to i ja się przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń