środa, 12 czerwca 2013

BŁYSKAWICZNA PRZEKĄSKA

Korzystając z truskawkowej okazji ,która się niespodziewanie wczoraj nadarzyła postanowiłem maksymalnie wykorzystać ten smaczny owoc. Rano nie miałem pomysłu na przed-treningowy posiłek więc postawiłem na szybki eksperyment. 


Potrzebujemy : 
-serek wiejski 
-truskawki (najlepiej świeże)
- cynamon 




Przygotowuje się błyskawicznie. Wiem, że przepisem ameryki nie odkryłem, ale takiego połączenia nie widziałem na innych blogach. A Wy z czym najbardziej lubicie truskawki ? 

Smacznego !

W.

22 komentarze:

  1. Świetne połączenie, zawsze to coś nowego, fajna inspiracja:)
    Ja truskawki najlepiej solo, choć ostatnio piekłam z nimi muffinki, niedługo przepis na blogu.
    Sezon jest tak krótki że trzeba jeść ile się da.
    P.S. Świetny te Twój dziadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki solo najlepiej albo w formie koktajlu z jogurtem naturalnym i bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepis prosty ;D i wychodzi coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja serek wiejski mogłabym dawać wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mam pomysl na moje jutrzejsze sniadanie - zamiast truskawek bedzie borowka amerykanska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym do tego dodała płatki owsiane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :) Wtedy to już nic dodać, nic ująć ;)

      Usuń
  7. Ale się złożyło :-) Dzisiaj zrobiłam sobie na drugie śniadanie właśnie serek wiejski + truskawki + kawałek banana :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. A że lubie serek wiejski!! <3 Do tego jeszcze można Grykę preparowaną - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś jadłam podobne, tyle ze zamiast serka - jogurt naturalny + banan :) pycha!
    zapraszam do mnie na bloga :) narazie nie ma za wiele, ale myślę że z czasem się rozkręcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam truskawki, ale czekam aż pojadę do domu i tam zjem te prosto z "pola" :) Podoba mi się pomysł mieszania z serkiem wiejskim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja truskawki lubię w każdej postaci bo je wprost uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskawki najlepiej się je same ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!! :) Obserwuję + zapraszam do mnie : http://zzycianolifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja sie ciesze ze trafiłam na twojego bloga :D Piszesz bardzo zrozumiale i na temat ktory mnie szalenie interesuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie serek wiejski zawsze na słono. Czas spróbować z owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły pomysł, zrobie do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszności :)

    Organizuje akcje "Tydzień obserwacji". Może chcesz się przyłączyć ? :)
    Więcej info na: http://zdrowiezwyboru.blogspot.com/2013/06/tydzien-obserwacji-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do Liebster Blog: http://zdrowoaktywni.blogspot.com/2013/06/dwukrotna-nominacja-do-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serek wiejski wchodzi mi tylko na czysto mogę mieć do niego dodatki ale nie wsadzone do środka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do połączenia to jest ono bardzo fajne. Dietetyczka, która rozpisała mi dietę, na której właśnie jestem, połączyła mi właśnie serek wiejski z owocami. Mi najbardziej smakuje z jagodami i czerwoną porzeczką :D osobiście zamiast cynamonu, dodaję troszkę cukru z prawdziwa wanilią i jak dla mnie niebo w gębie. Polecam również spróbować kaszę jaglaną (ok. 4 łyżki kaszy) z truskawkami bądź malinami - też coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń