środa, 19 czerwca 2013

BŁYSKAWICZNE ORZEŹWIENIE - NA UPAŁY

 Potrzebujemy:

-Jak najwięcej lodu
-Ulubioną wodę mineralną do uzupełnienia
-pół wyciśniętej cytryny
-pół wyciśniętego pomarańcza
-plasterek cytryny
-plasterek pomarańcza
-mrożone maliny
-kilka listków mięty truskawkowej


W sumie skład można modyfikować w zależności od upodobań i aktualnej zawartości naszej lodówki :)

Pić szybko, bo w ten upał wszystko błyskawicznie robi się ciepłe.

Świetne orzeźwienie!

A Wy jak sobie radzicie z tą nieziemską temperaturą??






21 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie:) No i do tego jakie proste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, świetny pomysł ! na pewno wypróbuję :)
    w między czasie zapraszam do udziału w konkursie lub/i podjęcia wyzwania z Jillian :)
    pozdrawiam serdecznie,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na lato!
    koniecznie wypróbuję niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodą, wodą i jeszcze raz wodą. Najlepiej zimną prosto z lodówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię coś takiego z limonką i miętą, Smakuje dobrze :)
    Ja na temperaturę radzę mieć pokój, w którym nie świeci słońce i jest chłodno. Sprawdza mi się doskonale północna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zaraz pójdę do kuchni i przyrządzę sobie coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przeżywam te upały tylko dzięki zimnej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmrożony arbuz proszę państwa jest najlepszy c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobnie. Miksuję kostki lodu z truskawkami i miętą,uzupełniam wodą i voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mniam <3 a ja się zachwycam wodą z cytryną i lodem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego było mi trzeba: blog już zapisany w szybkim wybieraniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zdecydowanie idealne orzeźwienie! Pojawiłam się przypadkiem, ukradkiem i z chęcią będę wracać! Obserwuję i oddaję się lekturze wcześniejszych postów! pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjjj tak, woda z zimnym arbuzikiem lub lodowate mojito uratuje mi życie w każdy upał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też preferuję takie "drinki" na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witajcie jeżeli byście miały ochotę i czas to zapraszam na mojego bloga o odchudzaniu, zdrowym trybie życia i o dobrym odżywianiu się. www.bede-szczupla-zobaczycie.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty przepis! Teraz tylko czekać na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pyszne i lepsze niż niejeden napój :P

    OdpowiedzUsuń