środa, 5 czerwca 2013

KOLEJNY CIEKAWY POMYSŁ NA SEREK WIEJSKI

Dzisiaj przedstawię wam przepis na szybkie "danie" z użyciem serka wiejskiego. Potrawę przygotowuje się bardzo szybko i nie jest skomplikowana. 

Co będzie nam potrzebne?

-serek wiejski (małe opakowanie)
-szczypiorek (jakieś 6-7 łodyg) 
-pół pomidora 
-parę listków szpinaku (w moim przypadku (jakieś 8 - 10)
-sół
-pieprz 


Serek wrzucamy do miseczki, następnie dodajemy do niego pokrojonego w kostkę pomidora, posiekany szczypiorek i posiekany lub porwany szpinak. Wszystko mieszamy i dodajemy sól i pieprz według uznania.


Przepis jest gotowy w jakieś 2 do 5 minut w zależności od sprawności osoby przygotowującej :) 



Powodzenia i Smacznego :) 

W.

28 komentarzy:

  1. Lubię serek wiejski, ale moją miłością jest jednak naturalny twarożek 0% :) Zwykle jem z rzodkiewką i szczypiorkiem ze szczyptą soli :)

    Banany też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo wiejski serek. Daje sytość na dość długo. Często robię podobne mixy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serek wiejski to jest to. :)
    Dostarcza nawet dużo białka. :)

    Dobre skomponowanie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja serek wiejski mogłabym dodawać praktycznie wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam przepadam za tym serkiem, zawsze kupuje ten co ma 0% tłuszczu :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie!
    chyba muszę przekonać się do serka wiejskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam serek wiejski - właściwie pod każdą postacią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam, że na redukcji odradza się serek wiejski...a w sumie nie wiem czemu. Wiesz coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nic mi o tym nie wiadomo , w mojej diecie serek wiejski jest jednym z podstawowych produktów i puki co chudnę skutecznie :)

      Usuń
  9. Uwielbiam taką wersję serka wiejskiego:-) mmmmmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł, dla mnie szczególnie na 2 śniadanie. Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł, aczkolwiek mi serek wiejski wchodzi tylko solo ;/ nie znoszę jego smaku z pomidorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem uzależniona od serków wiejskich :) Pychota

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś lubiłam serek wiejski z dżemem, jednak teraz ograniczam takie imprezy :P. Serek wiejski tylko sam, bądź ze szczypiorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste, przyjemne, smaczne no i zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serek wiejski to takie fajne cos co mozna podac na slodko i slono i zawsze jest pycha

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego ja na to nie wpadłam? serek wiejski już jadłam chyba ze wszystkim oprócz...pomidorów :) dzięki za podrzucenie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha pomysł, a jaki sycący :D. Bardzo często robie podobny mix, nawet dzisiaj rano robiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jadam taki serek ze szczypiorkiem i rzodkiewką.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam serek wiejski we wszelkich kombinacjach. Ze szpinakiem jednak jeszcze nie próbowała,ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam serek wiejski. Smakowicie wygląda. Niby prosty przepis, a ma w sobie to coś.:D

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  21. mój ulubiony sposób na serek wiejski (na słono) - duży pomidor w kostkę i ząbek czosnku. człowiek potem zieje troszkę ogniem ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. połączenie nabiału z pomidorem nie jest zbyt dobre niestety... chociaż bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. podobno nie laczy sie pomidora z bialym serkiem

    OdpowiedzUsuń
  24. też tak robię :)
    idealny jak dla mnie na kolację :)
    zapraszam też do siebie :)
    dieta.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń