poniedziałek, 3 czerwca 2013

OWOCOWO JOGURTOWE ŚNIADANIE

Dzisiaj przepis na wspaniałe śniadanie.

Potrzebujemy:

  • 1 szklankę jogurtu greckiego
  • 1 szklanka ulubionych niesłodzonych musli lub płatków owsianych
  • Kilka truskawek
  • 1/2 banana
  • szczypta cynamonu
  • miód do polania lub płatki gorzkiej czekolady do posypania

Mieszamy jogurt z cynamonem i płatkami. Na wierzch układamy pokrojone owoce. Polewamy łyżką miodu lub posypujemy czekoladą. Dobrze smakuje również z innymi owocami. Do jogurtu można dodać odżywkę białkową.


Smacznego !

M.

13 komentarzy:

  1. Super na dietetyczny deser :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te pyszności są dozwolone na redukcji? Jakie jest tego BTW?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Osobiście bez miodu i czekolady by mi smakowało bardziej:-) ale przepis jak najbardziej trafiony:-) uwielbiam takie jedzonko!! Pycha!!

    OdpowiedzUsuń
  4. omnomnom ja miałam dzisiaj na śniadanie tylko jogurt i kawe :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. rety... wygląda przepysznie! mniam.. :)
    ja dzisiaj na śniadanie owsiankę jadłam.. :/ yh, marny mój los.

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne i pożywne:) ja bym dodała jeszcze odrobinę orzechów

    OdpowiedzUsuń
  8. Do wypróbowania w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym nie musiała planować dzień wcześniej tego co zjem to pewnie już bym to pichciła. Dziś to wrzucę w mój kalkulator miskowy i jak się będzie wszystko zgadzać to wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smakowicie wygląda, szkoda tylko że truskawki takie drogie:( i że taki krótki na nie sezon:/

    OdpowiedzUsuń