wtorek, 11 czerwca 2013

PACZKA OD MUSZYNIANKI I TRUSKAWKOWE SZALEŃSTWO

Wczoraj dostaliśmy sporą paczkę od Muszynianki :) W paczce znajdowały się :


  • 1 zgrzewka 1,5 litrowej Muszynianki
  • 1 zgrzewka 0,5 litrowej Muszynianki (z uwagi na fakt, że pijemy oboje po 3 litry wody dziennie mało już zostało :)
  • 4 ręczniki z logo Muszynianki
  • Koszulka z logo Muszynianki
  • Misiek 
  • Kubek 
  • Torba
  • Karta pamięci



Współpraca jak najbardziej bezproblemowa :) Od dawna pijemy Muszyniankę więc reklama szczera:)

Trochę o wodzie :

Muszynianka to woda magnezowo-wapniowa, wysokozmineralizowana. Zawiera mnóstwo składników odżywczych niezbędnych dla człowieka takich jak: magnez, wapń, potas, sód, żelazo, mangan, fluorki, chlorki, wodorowęglany i siarczany. Regularne picie Muszynianki pomaga w walce z niedoborami mineralnymi i wadliwą przemianę materii.
Trzeba przyznać, że woda ma dość specyficzny smak, typowy dla wód leczniczych, ale dla dbających o zdrowie nie powinno być to problemem. Mnie ta woda smakowała od zawsze, W. musiał się przyzwyczajać jakiś czas.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Muszyniance zajrzyjcie na stronę www.muszynianka.pl


Teraz trochę z innej beczki :)


Wczoraj zaskoczył mnie mój dziadek, który jechał  PKSem 100 km, wysłany przez babcię z zadaniem przywiezienia mi wiadra ogródkowych truskawek, bo przecież "szkoda zamrażać jak takie pyszne są świeże" :) Nie wiem na czym polega ich magia, ale lepszych nigdy nie jadłam :) Nie trzeba do nich cukru, śmietany, niczego. Teraz mam wiadro truskawek, które wydzielają wspaniałą woń na całe mieszkanie. Dzisiaj wylądują jako główny składnik koktajlu i babeczek :)



Jeśli chcecie wykorzystać do czegoś truskawki, na które sezon właśnie się zaczyna polecam kilka naszych przepisów:


MUFFINKI BANANOWO-TRUSKAWKOWE

KOLOROWY KOKTAJL MAJOWY

TRUSKAWKOWO-BANANOWY SHAKE PROTEINOWY


M.

20 komentarzy:

  1. oj, zazdroszczę współpracy. chętnie bym taką podjęła :) świetna paczka. truskawki kuszą już z samego zdjęcia, jestem w stanie sobie wyobrazić, jak bajkowo muszą smakować :) !
    jeśli masz ochotę podjąć nowe wyzwanie to zapraszam do mnie.
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze tych prawdziwych truskawek z wlasnego ogrodka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jakiego apetytu narobil ludziom, którzy jechali z Nim w tym PKSie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. taki dziadek i oczywiście babcia- to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zapachniało tymi truskawkami:) Ale i u mnie dzisiaj zagościły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. paczka fantastyczna :) czekam na chyba podobna ;)

    a wiadra truskawek zazdroszczę! póki co są jeszcze drogie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smakowitości!! Super paczka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka fajna ale truskawki fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paka:)

    Dziadek niesamowity, z wiadrem truskawek 100km:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak podejmujecie takie współprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbieramy różnego rodzaju maile z propozycjami, odpisujemy i współpracujemy:) Grunt to umieścić info na swoim blogu i cierpliwie czekać. Jeśli piszesz fajnie na swoim blogu to współpracę masz prędzej czy później gwarantowaną. Słyszałem też, że część ludzi sama zgłasza się do firm, ja co prawda nie próbowałem ale jak chcesz to może w ten sposób spróbuj. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ja mam z Muszynianką nie po drodze. Nie smakuje mi za bardzo. Wolę żywca. Chociaż jak spragniona, to wszystko jedno co, każdą wodę wypiję.

    A Truskawki uwielbiam, sama najbardziej przepadam za musem z bananem. Mam zmrożony w lodówce w postaci lodów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super współpraca ;d ja bym mogła mieć taką wodę za współprace ;d powiedz jak wgl ta współpracę podjęłaś ? ja bym też tak mogła

    uwielbam truskawki mam w sumie na ogródku ale przez te deszcze ni sa takie dobre jak te kupne na bazarku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca zaczęła się od tego, że napisała do nas Pani z agencji public relations w imieniu firmy Muszynianka z pytaniem czy nie chcielibyśmy przetestować produktu. Jako, że Muszynianka ulubiona woda M. współprace podjęliśmy z pełną przyjemnością. U nas współprace wyglądają tak, że różne firmy i ludzie piszą do nas maile z pytaniami o współpracę , czasem rezygnujemy czasem nie. Zależy czy produkt jest dobry i zgodny z naszymi, że tak powiem "przekonaniami" :). Ostatnio np. odmówiliśmy współpracy ze Slim Coffee bo jakoś nie jesteśmy co do tego produktu przekonani.. Jak zacząć ? Byłem właśnie na Twoim blogu jedyne czego Ci brakuje to umieszczenia rubryki na pierwszej stronie z Twoim mailem. Stwórz sobie dział np. kontakt umieść tam swojego maila i czekaj na współpracę :) Powodzenia mam nadzieję, że pomogłem :)

      Usuń
  13. Pijam Muszyniankę, smakuje mi! ;) A truskawki uwielbiam, też zajadam bez dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie truskawki, trzeba z nich korzystać póki sezon trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna paczka :D też lubię Muszyniankę - jak dla mnie smak bardzo dobry! :), częściej jednak piję jednak wody średniozmineralizowane np. Cisowiankę

    OdpowiedzUsuń
  16. Faaaaajna paczka:) Chciałoby się taką dostać:)

    Jeśli chodzi o truskawki... KOCHAM! pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń