czwartek, 27 czerwca 2013

PACZKA OD WYDAWNICTWA BUKROWER.PL - WSPÓŁPRACA

Właśnie otrzymaliśmy kolejną świetną paczkę :)

Tym razem od wydawnictwa Buk Rower. Dostaliśmy do zrecenzowania dwie interesujące pozycje: "Dieta dla aktywnych" i "Arnold - edukacja kulturysty". Recenzje książek już wkrótce na naszym blogu. A oto fotki tego co było w paczce. 



 Wydawnictwo Buk Rower to obowiązkowa pozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Na ich stronie możemy znaleźć wiele książek w następujących kategoriach: motocykl, bieganie, pływanie, rower, triatlon, dieta, i inne. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Baza książek jest ciągle aktualizowana, a to stosunkowo młode wydawnictwo prężnie się rozwija. Ceny książek są również bardzo przystępne, a koszty wysyłki zaczynają się już od 8 zł. Na książkę o Arnoldzie polowałem już od dłuższego czasu także spodziewajcie się niebawem recenzji. 


Powodzenia !

W.

12 komentarzy:

  1. oo :) super. przyda mi się kilka pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wam zazdraszczam. Też chcę coś dostać... :P
    hihi, BUZIAKI!!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog idzie w dobrym kierunku, skoro dostajesz takie prezenty haha. KEEP IT UP :) Czekam na jakieś fajne ćwiczenia na brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czytać, więc z pewnością zajrzę na stronę tego wydawnictwa:) szczególnie, że uwielbiam książki dla aktywnych, a oferta empiku nie zawsze jest wystarczająca :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka o Arnoldzie bardzo mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć , czemu ja nie dostaje takich gadżetów ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Edukacja kulturysty przeczytana juz dwa razy :D Polecam te książkę wszystkim, ktorzy maja problem z samodyscyplina i motywacja do cwiczeń, Mi Arnold bardzo pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję ;). Może coś mnie zaskoczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytalam gdzies o książce Arnolda i podobno jest mega motywujaca :

    miłej lektury

    tak - bieganie numerem jeden !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. czekamy na recenzje :)
    welovecosmetics.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O, "Dieta dla aktywnych" mnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń