wtorek, 23 lipca 2013

ARNOLD EDUKACJA KULTURYSTY - RECENZJA

Jakiś czas temu otrzymaliśmy paczkę od wydawnictwa bukrower.pl ja miałem tą przyjemność czytać książkę "Arnold - Edukacja Kulturysty" autorstwa  Arnolda Schwarzenegger`a i Douglasa Kent Hall`a.  

O książce już wcześniej słyszałem wiele pozytywnych opinii, ale przyznam, że nie wierzyłem w nie do końca jednak po przeczytaniu musiałem im przyznać rację. Pozycja niezwykle motywująca dla każdego nie tylko dla osób które chcą wiązać swoje życie z kulturystyką jak Arnold. Lektura daje naprawdę wielki zastrzyk energii i pozytywnego myślenia, po każdym przeczytanym fragmencie aż chce się ćwiczyć :)

Może trochę o książce: 

Składa się właściwie z dwóch części. Pierwsza część dotyczy historii Arnolda zaczynając od momentu gdy miał 15 lat i zapragnął zostać kulturystą, poprzez pierwsze sukcesy i porażki kończąc na upragnionym tytule Mr. Universe istna opowieść z cyklu "from zero to hero". W tym rozdziale znajduję się mnóstwo ciekawostek z życia Arnolda, mało kto wie, że swojego czasu ulubionym zajęciem Arniego było chodzenie po pubach i wszczynanie bójek. Polecam również fragmenty o całodziennych treningach w lesie przeplatanych piciem piwa, ogniskami i kąpielami w jeziorze :) W tym rozdziale znajdziecie również wiele ciekawych czarno - białych zdjęć zarówno z życia prywatnego jak i z konkursów.  



Drugi rozdział dotyczy porad Arnolda odnośnie diety, ćwiczeń i ogólnego podejścia do treningu. Do przeczytania obowiązkowo dla osób które trenują lub zamierzają rozpocząć treningi można dowiedzieć się mnóstwo ciekawych rzeczy. Dodatkowo w książce zawarte są przykładowe treningi siłowe które autor wykonywał oraz bardzo fajny trening domowy bez użycia ciężarów. Chyba każdy by chciał, żeby jego domowy trening poprowadzony został przez Arnolda Schwarzenegger`a. Dzięki tej książce jest to w pewnym sensie możliwe. A wy czytaliście tą książkę albo zamierzacie ? Jeśli ktoś się zastanawia to nie ma nad czym, polecam tą pozycje. 

Powodzenia !

W.

11 komentarzy:

  1. Już kiedyś to przeczytałam :) i też uważam, że ta książka bardzo motywuje. Wracam do niej czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez polecam ta ksiazke czytalem, zapraszam do siebie na bloga gdzie mozna znalesc cwiczenia na plaski brzuch oraz ciekawe przepisy dzis o 20 startuje konkurs z super nagroda

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym ją przeczytać. Na pewno nie było mu łatwo to wszystko osiągnąć. A po takiej recenzji już nie mam wyboru, z miłą chęcią ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie jest dostepna w wersji pdf :)

      Usuń
  4. Super prowadzisz bloga. Może z twoją pomocą zrzucę parę kilo <3 Jeżeli to ciebie interesuje to zapraszam na mój blog : http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio łapię się tym, że biografie osób, które raczej mało mnie interesują czyta się najlepiej. Dam zatem Arnoldowi kredyt zaufania i sięgnę również po tę pozycję, chociaż jak na razie motywacji do ćwiczeń mi nie brakuje:) pozdrawiam jak bloger blogera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie tu zostaje na dłuzej !

    zapraszam do mnie na licytacje i candy !
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam arnolda ale słyszałam ze razem z Lou Ferrigno brali jakies niedozwolone suplementy. Tak czy inaczej i tak ich lubie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie piszesz. Obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książka. Fajnie opisane, brawo : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta ksiazka jest swieta :D

    OdpowiedzUsuń