czwartek, 4 lipca 2013

ĆWICZENIA NA BRAMĘ - BICEPS

W ramach urozmaicania planu treningowego o którym wam ostatnio pisałem dzisiaj ćwiczenia na mięśnie bicepsa. Jedyne co będzie nam potrzebne to brama i chęci do treningu. Ćwiczenia na bramie jeszcze skuteczniej kształtować mięśnie oraz lepiej je izolować.

1.Uginanie przedramion na stojąco. Ćwiczenie pozwala bardzo dobrze izolować mięśnie bicepsów. Pamiętajcie by dobrze dobrać ciężar i zwracać uwagę na odpowiednią technikę.



Ćwiczenie można wykonywać również z końcówką tzw. liną tutaj filmik jak to wygląda: 

2.Uginanie przedramion przy użyciu wyciągów górnych w bramie. W tym ćwiczeniu również bardzo ważna jest technika. Ja bardzo lubię to ćwiczenie pozwala "pomopować" bicepsy i jeszcze lepiej je kształtować.



Oczywiście brama pozwala modyfikować ćwiczenia na różne sposoby i robić dodatkowe ćwiczenia jednak te dwa które wam przedstawiłem to moje ulubione. A Wy robicie jakieś ćwiczenia na biceps przy użyciu bramy? 

Powodzenia !

W.

8 komentarzy:

  1. po tym poście chcę wracać na siłownie! A nie mam takiej możliwości w lato! narobiłeś mi ochoty!
    Zapraszam na mojego nowego bloga, przydadzą mi się słowa krytyki
    silnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam na tego bloga "niechcąco " i coś mi się wydaję, że będe tu regularnie zagladać bo jest super ! Widać ze dużo pracy wkładacie w jego prowadzenie. Ekstra przepisy i zawsze jakieś nowe, ciekawe ćwiczenie.. Lubię odkrywać takie motywujące miejsca w sieci... Dzięki za chęć motywowania Nas, czytelników i powodzenia w dalszej pracy nad ciałem.. Pzdr żółwik ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że to się nazywa "brama". Nie wiedziałam, serio ;)

    Przy okazji, zapraszam do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię robić biceps na bramie, używam do tego wyciągu dolnego i prostego drążka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja robie i robie i efektów nie widać :)
    Może źle robię.
    Bardzo dobry blog. Czekam na nowe porady. Good job!
    Pozdrawiam i zapraszam:

    www.marketing-invest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brama to genialne rozwiązanie do bicepsu. Dodatkowo mięśnie karku dobrze się rozwijają.

    OdpowiedzUsuń