poniedziałek, 1 lipca 2013

ĆWICZENIA NA BRAMĘ - KLATKA PIERSIOWA

Jak już kiedyś pisałem na blogu warto od czasu do czasu zmieniać ćwiczenia i modyfikować swój trening. Pozwoli to nam nie tylko uniknąć wpadnięcia w rutynę, ale zbudować większe mięśnie. W takiej sytuacji pomocne mogą okazać się ćwiczenia na maszynie zwanej bramą. Zapewne większość z was widziała jak wygląda brama i pewnie ćwiczyła na niej. Dla tych, którzy nie mieli tej przyjemności przykładowy obrazek poniżej.

Zdecydowanie największym plusem ćwiczeń na bramie jest to możemy podczas ćwiczeń wybranej partii mięśni idealnie je izolować. Dodatkowo brama pozwala zrobić ćwiczenia praktycznie każdej grupy mięśni. Dzisiaj pokaże wam parę przykładowych ćwiczeń na klatkę piersiową. Na pewno bardzo pomocne będą filmiki z Youtube i zdjęcia. 

1. Rozpiętki w bramie. 
Ćwiczenie to pozwala na świetną izolację mięśni klatki piersiowej podczas treningu. Idealne dla osób którym znudziły się klasyczne rozpiętki z hantelkami. 

2. Ściąganie linek dolnego wyciąg.
 Świetne ćwiczenie w którym pracuje mięsień piersiowy większy. Źródło

3. Ściąganie linek wyciągu w dół. 
Dobre ćwiczenie na dolne mięśnie klatki piersiowej.


Oczywiście z pomocą bramy możemy wykonać znacznie więcej ćwiczeń na klatkę piersiową, ja starałem się pokazać wam jedynie przykładowe. A wasze jakie są ulubione ? 

Powodzenia !
W.


4 komentarze:

  1. Ze swojej strony polecam pompki robione na linkach trx. Super kształtują klatkę piersiową, podnoszą i ujędrniają biust :-) Można je zawiesić na takiej bramce jak przedstawiona w poście. A jak za łatwo będzie na dwóch linkach, tzn. nogi na ziemi, ręce w linkach, to zaczpiamy również nogi na linkach i pompujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puki co nie moja bajka takie ćwiczenia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. oj... modyfikacja ćwiczeń jest bardzo potrzebna. Ja niestety bardzo szybko się nudzę, a rutyna zabija moją motywację. Potrafię ćwiczyć 2 tygodnie, a później złapać doła i rzucić to wszystko w gromy :P. hihi Ale oczywiście, nie ma co się poddawać :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja póki co jestem zakochana w hantlach i sztandze...ale wkrótce może spróbuję coś pokombinować z tą bramą ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń