środa, 17 lipca 2013

PASTA Z BIAŁEGO SERA I MAKRELI

Pyszny przepis zaczerpnięty z bloga : http://dietaprzedslubem.blogspot.com 




Potrzebujemy:


- 1 wędzona makrela

- kostka twarogu (najlepiej chudy lub półtłusty)

- kilka kiszonych ogórków

- cebulę

-szczypiorek

- 3 łyżki oleju lnianego

- sól, pieprz



Jak to zrobić:

Makrelę obrać i rozdrobnić widelcem razem z białym serem. Ogórki kroimy w małą kosteczkę, cebulę szatkujemy, szczypiorek siekamy i dodajemy wszystko do makreli i sera. Dokładnie mieszamy, dodajemy olej lniany (lub inny ulubiony), żeby nadać masie bardziej "pastową" konsystencję. Doprawiamy solą i pieprzem.



Najlepiej smakuje na świeżym chlebku na zakwasie domowej roboty :) Przepis na chlebek TU.


Smacznego!

M.

15 komentarzy:

  1. Z tuńczykiem w sosie własnym również jest fajna:)

    Ale można i spróbować taką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. + jajka rewelacja:) albo ostatnio zrobiłam makrela+ jakjka i pomidory z puszki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham makrele i spróbuję przepis:-) mam ochotę na taka pastę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pasty, sama często je robię. Polecam spróbować z dodatkiem szczypiorku i dymki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... uwielbiam to :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takiej sałatki musiałabym niestety odrzucić ser biały, bo jestem uczulona, ale ogólnie sałatkę z makreli mojej mamy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przepis. Brzmi kusząco i bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam, a smak kojarzy mi się z dzieciństwem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie zapomniałam o istnieniu oleju lnianego, dzięki za przypomnienie :)
    makrela - pyyycha :)

    OdpowiedzUsuń