wtorek, 9 lipca 2013

SUPLEMENTY - OLIMP SYSTEM PROTEIN 80

Jakiś czas temu obiecałem recenzję białka OLIMP SYSTEM PROTEIN 80 które otrzymaliśmy w ramach współpracy od sklepu bcaa.pl. Jak widać na załączonym zdjęciu zawartość paczki już prawie dobiega końca więc pora na recenzje.

Zamówienie tego białka to strzał w dziesiątkę. Wiem, że niektórzy mogą zarzucać, że olimp nie jest jakaś świetną firmą produkującą suplementy. Moim zdaniem ich produkty nie dość, że są nie drogie to i bardzo dobrej jakości. Ale wracając do białka w tym poście pisałem wam jakie są założenia producenta odnośnie działania suplementu, a jak moje wrażenia ?

Przede wszystkim świetna rozpuszczalność i smak na co bardzo wiele osób narzeka kupując suplementy innych firm. Ja mam smak czekoladowy, który świetnie smakuje, tzn wiadomo nie jest co smak ciepłego kakao, ale nie jest to jakaś chemiczna mikstura którą trzeba pić z zatkanym nosem. Poniżej zdjęcie jak wygląda po wrzuceniu do shakera, ja mieszałem 4-5 łyżek stołowych w jakiś 250 ml wody. Niektórzy mieszają białko z mlekiem ja jednak preferuję wodę i co ważne NIEGAZOWANĄ. Woda bez gazu powoduje, że białko lepiej się miesza i smakuje, czasami musiałem użyć gazowanej i wierzcie mi, że różnica w smaku jest duża.


A tutaj zdjęcie po wymieszaniu białka w shakerze. Dosłownie 8 do 10 ruchów i białko jest gotowe do wypicia. Jak widać pianka po wymieszaniu jest bardzo mała. Wiele osób na forach właśnie narzeka na dużą pianę która znacznie utrudnia wypicie odżywki, w przypadku Olimpu pianka nie jest problemem. Białka używaliśmy również do zrobienia kuleczek proteinowych i nie było z tym żadnych problemów. Ja białko przyjmowałem rano po przebudzeniu i wieczorem przed snem, albo 45 min po treningu w dni treningowe.
Podsumowując :
- świetny smak i rozpuszczalność - POTWIERDZAM
- znacznie lepsza regeneracja mięśni po treningu - POTWIERDZAM
- szybsze spalanie tkanki tłuszczowej - zauważyłem ale w minimalnym stopniu 
- przyrost masy mięśniowej - minimalny 

A wy mieliście styczność z produktami olimpu ? Lub z tym konkretnym suplementem ?

Powodzenia ! 

W.


13 komentarzy:

  1. Ja próbowałam ich kilka produktów ale białka jeszcze nie:) A właśnie poszukuje jakiegoś dobrego?

    Możesz napisać jak jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. Choc nie pije bialka to dobrze wiedziec ze sie u ciebie sprawdzilo! :-)
    Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białko jak białko, ale przestrzegam przed smakiem truskawkowym z olimpu. Na samą myśl mam odruch wymiotny...

    OdpowiedzUsuń
  4. piłam białko tej firmy nie mogę narzekać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. It seems great!Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy piłam białko z Olimpu (nie dokładnie to)- masz rację- świetnie się rozpuszcza i smak też jest nie najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze swojej strony mogę polecić również dobre, a sporo tańsze białko firmy SFD. Wypiłem już kilka paczuszek i tak u mnie to zostało. Porcja po każdym treningu obowiązkowo ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem brzoskwniowe firmy SFD i to było najgorsze białko jakie w życiu piłem. Odradzam!

      Usuń
    2. Pilem bialko sfd kiedy bylo jeszcze za 29zl - smak truskawkowy. Super smak i konsystencja (bialko kupuja chyba od Treca) A aktualnie nie kupilbym juz zadnego bialka!. Wydac 200zl za 2kg, to juz przesada. Pamietam jak kupowalem SP80 po okolo 170zl za 3600g. Bardziej oplaca sie przygotowac dobra piers niz nabijac im kase.

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad kupnem tego białka, miałam wahania po przeczytaniu paru opinii. Jednak wyślę że w niedługim czasie się skuszę ;)
    Świetny blog zostaję obserwatorką ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam żadnych suplementów ponieważ są nafaszerowane chemią.. zamiast tego dbam o zbilansowaną dietę, bogatą we wszystkie niezbędne wartości dla "sportowca" ;)

    Czekam na nowe wpisy :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się od kilku dni nad takim suplementem... Gdzie można go kupić? I jak to wychodzi cenowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli szukanie w google? A może do ust samych podać królewnie?

      Usuń