sobota, 14 września 2013

BATONY FRUPP - owocowe szaleństwo

Niedawno otrzymaliśmy od firmy Celiko paczkę pełną owocowych batonów o fajnej nazwie "FRUPP" udało mi się już zjeść kilka o różnych smakach więc pora na wrażenia :) 


Może na początek o wyglądzie batona. Przyznam, że nigdy nie widziałem tak dziwnego i kolorowego batona kiedy otwarłem paczkę moje zaskoczenie było bardzo duże zresztą sami zobaczcie. 




Baton jest bardzo twardy i niezwykle kolorowy wygląda jakby był zbity z całych owoców smak jest również bardzo dobry, no może malinowe są trochę kwaśne ale taki już urok malin.

Dane producenta : 
" Frupp - owoce liofilizowane w formie batonu. Baton zawiera tylko 37 kcal, dlatego jest zdrową alternatywą dla wysokokalorycznych słodyczy. Baton został wyprodukowany z owoców, soku owocowego oraz mieszanki żelującej, bez dodatku soli i tłuszczu. Do wyprodukowania 100 g produktu zużyto 250 g świeżych owoców z wykorzystaniem techniki suszenia sublimacyjnego charakteryzującego się wysokim zachowaniem smaku, aromatu i wartości odżywczych batonu"

Batony charakteryzują się wysoką wartością błonnika nawet do 15 % więc mogą być idealną alternatywą słodyczy dla osób odchudzających się. Pamiętajcie jednak, że co prawda nie ma składzie soli i tłuszczu ale cukier zawiera.

Ogólnie batony bardzo smaczne,szczególnie truskawkowy ja staram się je jeść przed treningiem ale jako dodatek do posiłku przed-treningowego. Polecam każdemu kto chce spróbować owoców w trochę innej formie :) Więcej informacji o batonie znajdziecie na stronie producenta -> http://www.frupp.pl/home.html

A wy jedliście już batony Frupp ? Smakowało ? 

Powodzenia ! 

W.

22 komentarze:

  1. Nie jadłam, ale fajna alternatywa! Chociaż wygląd dość dziwny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ciekawie. Gdzie można je nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy ich wcześniej nie widziałam, a wyglądają na smaczne. będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wyglądają. Możesz dodać zdjęcie składu z tylu opakowania? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadłam malinowego, bo tylko takie akurat były, jego kwaskowy smak całkiem spoko. :) U mnie w mieście i w Poznaniu znalazłam je w sklepach typu Społem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm zjadłabym :) Wygląda i brzmi smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda dość dziwnie, chyba jednak wolę schrupać jabłko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie totalnie. Bardzo mało kalorii i owoce..Pewnie pyszności. Niestety nigdzie ich nie widziałam w regularnej sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie tylko gdzie je znalezc :( będę się rozglądać, kaloryczność powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa, niewiele jest tak zdrowych batonów o tak dużej zawartości owoców, które można porównać z owocami suszonymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, czy można porównać, bo tam chyba brak jakichkolwiek witamin, hm? Czy się mylę?

      Usuń
    2. liofilizacja pozwala zachować wartości odżywcze, jest to "suszenie przez mrożenie". chodzi o to, że usuwana jest jedynie woda, widziałam zliofilizowane owoce i po dodaniu do nich wody smakują tak, jak smakowałyby przed liofilizacją.

      Usuń
  11. Wygląda, jak na mój gust, smacznie. Takie owocowe batoniki muszą być świetne. Gdzie je można dostać? :) Na stronie internetowej ciężko mi coś znaleźć.

    Zapraszam, http://keepdestination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają dość zdrowo i naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają bardzo fajnie, ale ja mimo wszystko uważam że baton z liofilizowanych owoców to trochę sztuka dla sztuki w sezonie na owoce. może w zimie sięgnęłabym po takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i alternatywa, ale dla odmiany chyba lepiej kupić inny niż na co dzień owoc i zjeść go na surowo razem z witaminami zamiast tego przetworzonego suszu, który zawiera więcej fruktozy ;) / Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. A macie nowy smak ?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupowałam w Netto

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam wszystkich,
    Baton owocowy Frupp, jest dostępny w sieciach Netto i Piotr i Paweł oraz w ponad 3 tys. innych sklepów spożywczych.
    Produkcję batonu można obejrzeć na You Tube - wpisując Celiko, lub Celiko Frupp.
    Baton jest produkowany w technologii liofilizacji (sublimacja) - obecnie najzdrowszej znanej i stosowane w praktyce technologii osuszania i konserwacji żywności, gwarantującej zachowanie aromatu, smaku i pełni wartości odżywczych.

    OdpowiedzUsuń
  18. próbowałam truskawkowy, a dziś trafił mi się FRUPP banan+marakuja+marchew
    PRZEPYSZNY JEST !!!!!!!!!
    100% owoców i warzyw

    OdpowiedzUsuń