czwartek, 19 września 2013

EKSPERYMENTALNA SAŁATKA ZE ŚLEDZIEM I AVOCADO

Dzisiaj pokaże wam kolejny eksperymentalny przepis na sałatkę, poprzedni znajdziecie tutaj. Na pomysł sałatki wpadłem dziś popołudniu kupując śledzie na targu.
Często zdarza mi się kupować je  i jeść solo ponieważ są już przyprawione. Ich nazwa to śledzie w suszonych pomidorach i są naprawdę świetne dlatego postanowiłem trochę poeksperymentować.

Do sałatki potrzebujemy : 

  

- trzy do czterech płatów śledzia jeśli nie znajdziecie takiego jak ja można doprawić po swojemu 
- cały pomidor 
- pół avocado 
- pół cebuli (jeśli nie macie czerwonej można użyć zwykłej) 
- sól 
- pieprz 


Przygotowanie banalnie proste - całość kroimy w kostkę i wrzucamy do miseczki i gotowe :) 



Super smakuje z naszym chlebem.

Mam nadzieję, że ktoś z was się skusi :) 

Powodzenia !

W.

9 komentarzy:

  1. Brzmi kosmicznie :-) śledź i awokado, ale ...ale... :-) wygląda kusząco i bym skosztowała z miłą chęcią. Szczególnie osobno zajadam się awokado i lubię śledzika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie ciekawe połączenie, mój mąż na pewno się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. od niedawna lubię śledziowe sałatki, ale z awokado JESZCZE nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledzie lubię, a awokado jeszcze nigdy nie próbowałam. Chyba czas zabrać się za Wasze przepisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię takie eksperymentalne połączenia:) Brzmi intrygująco i zachęcająco zarazem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam śledzia, ale z avocado jeszcze w połączeniu z nim nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ble - szczerze. Nie lubię takich połączeń, nie mieszkam. To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć:*
    Zapraszam Cię serdecznie do siebie na KONKURS!:)
    Liczę na Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu to musi być pyszne! zrobię!

    OdpowiedzUsuń