poniedziałek, 2 września 2013

FIT OFERTA NETTO

Netto po raz kolejny pozytywnie mnie zaskakuje :) Rzućcie okiem na ich najnowszą ofertę:


Ukazało się bardzo dużo ciekawych pozycji np.ciężarki do ćwiczeń 2 kg i 4 kg, jutro zapolujemy na ten 4 kg . Dość tanio w ofercie widnieją produkty firmy Activlab np. białko "PROTEIN MUSCE UP" za 39,99 zł które nie zawiera aspartamu co jest bardzo istotną informacją. Polecam wam również obejrzeć shakera, torbę i twister magnetyczny.


Siódma strona oferty jest również bardzo ciekawa, można zakupić hantle, obciążenia, rękawice do ćwiczeń a nawet worek treningowy w bardzo atrakcyjnych cenach. Jutro zobaczę jak te produkty prezentują się jakościowo. 

Sprawdźcie koniecznie ofertę Netto i Powodzenia w zakupach!

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mam tego sklepu w pobliżu... zamierzam nabyć i białko i hantle, taka okazja przejdzie mi koło nosa, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ! Netto naprawdę ma dobre oferty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam dziś i oglądałam te produkty, na ciuszki bardzo się nakręciłam jednak nie są dobrej jakości i zrezygnowałam, postanowiłam odkładać trochę dłużej i kupić coś trwalszego.
    Ale ogólnie oferta fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywki w NETTO :) Po za tym fajna oferta :)) szkoda że nie mam żadnego w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała żeby ten market był u mnie dostępny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kupie czepki ! Bo własnie zaczynam chodzić na basen ! dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już byłąm. Kupiłam strój. Będę w nim tańczyć :)

    z-drugiej-strony-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O, super! Po raz pierwszy chyba taka fit-oferta w netto? Ja się wczoraj zaopatrzyłąm w Lidlu (2 koszulki z długim rękawem +spodnie), ale zajrzę dzis do netto. Fajnie, że weszłąm dziś na twojego bloga! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez zwróciłam uwagę na ta ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze a u mnie nie ma takiego sklepu nigdzie;-(

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie ma netto ;) ale fajnie że coraz więcej sklepów wprowadza artykuły sportowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Kettlebelle w takiej cenie?????? Po pracy wybieram się do Netto na zakupy :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedzialam , ze w netto sa takie rarytasy myslalam ze tylko w Lidlu mozna kupic fit i tanio:) obserwuje Cię:)

    OdpowiedzUsuń