środa, 4 września 2013

KOKTAJL ZIELONO-BRZOSKWINIOWY

Zmuszona wykorzystać ostatnią brzoskwinię, która jutro byłaby już do wyrzucenia stworzyłam ten przepyszny koktajl :)




Potrzebujemy:

  • 1 duży jogurt naturalny
  • 1/3 szklanki mleka migdałowego (można zastąpić wodą lub innym mlekiem)
  • 3 garście szpinaku
  • kilkanaście listków mięty (u mnie cudownie pachnąca mięta truskawkowa)
  • 1 brzoskwinia


Jak to zrobić:

Wrzucamy wszystko do blendera, miksujemy i gotowe!

Opłaca się eksperymentować ze smakami. Koktajl jest naprawdę pyszny :)



Smacznego !

M.

24 komentarze:

  1. I u mnie dziś była brzoskwinia z mlekiem i otrebami:)

    Muszę wykombinować jakiś koktajl a ten wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, a ja czekam, aż moje brzoskwinie dojrzeją, mam na nie taką ochotę :( a koktajl pycha, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwinia z mieta i szpinakiem- hmm świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chęć na takie koktajle, ale zawsze jakoś zawsze się boję, że mi nie posmakuje, zwłaszcza, ze nie jestem w stanie wypić jogurtu pitnego tylko musze kupowac te gęstsze i jeść łyżką :P taki ze mnie dziwak

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do tych zielonych koktajli - no chyba,że są z kiwi ;p Muszę jednak spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze w tym koktajlu (i we wszystkich innych ze szpinakiem) jest to, że szpinaku w ogóle nie czuć ;) Ten koktajl smakuje tak jakby były w nim tylko brzoskwinia i mięta, a szpinak daje tylko fajny kolor :)
      M.

      Usuń
  6. Uwielbiam zielone koktajle, a takiego połączenia jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ,ale ładny blog :)
    A koktajl wygląda pysznie :)

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tak dawno nie piłam zielonego koktajlu, że chyba czas powrócić do zdrowych nawyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja! ;)
    Przy najbliższej okazji spróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe - muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie mam tu porządnego blendera :( tylko banany daje rade miksowac

    OdpowiedzUsuń
  12. O to coś na pewno dla mnie:))
    Zapraszam także do siebie będzie mi miło:))
    http://jewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Uwielbiam koktajle owocowe i warzywne <3
    Swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  14. składniki mnie zaintrygowały :) chyba wypróbuję ;)

    http://madamemiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń