środa, 11 września 2013

KOLEJNE EFEKTY!

Dziś postanowiłem Wam pokazać kolejne efekty, niestety postępy nie idą już tak szybko jak na początku odchudzania, ale to było wiadome od początku. Łatwo się gubi tkankę tłuszczową kiedy mamy jej bardzo dużo, jednak w późniejszych etapach na efekty trzeba czekać znacznie dłużej. Jednak nie łamię się: trening siłowy w pełni jak i dieta, oczywiście było parę wpadek jak u każdego np. wesele brata gdzie nie sposób było pozostać fit człowiekiem :) W każdym razie udało się dojść do siebie i wyznaczyć następne cele. Powoli buduje się muskulatura dlatego cele na najbliższe miesiące to skutecznie ją powiększać i pozbyć się pozostałości tłuszczu na brzuchu. Wydaje mi się, że teraz wchodzę w najtrudniejszy etap jednak wiem, że dam rade i każdy z was również podoła swoim wyznaczonym celom. 

Teraz trochę zdjęć : 





A tutaj fotki w amerykańskim stylu prosto po siłowni :P 







Dla przypomnienia oraz dla tych którzy są być może pierwszy raz na blogu fotka z początku projektu "zrzuć brzuch


POWODZENIA !!! DAMY RADĘ !!!

22 komentarze:

  1. No efekty super! Widać zdecydowanie różnice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać efekty jak najbardziej:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica duża, gratuluje efektu. Najciężej później jest jak się zrzuci zbędne kilogramy i zostaje tak mało do naprawy, ale najciężej to zrobić. Trzymam kciuki aby się brzuszek ładnie zarysował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje!!! Efekty bardzo widoczne :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Gratulacje!
    Mam nadzieję że i ja za jakiś czas będę mogła się pochwalić podobnym rezultatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, jest zmiana! :) DAMY RADĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie :-) efekty widać!! Ale biceps :-) mam słabość do bicepsów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne efekty ! ;)
    Życzę dalszych sukcesów.. ;)
    Zapraszam na mojego bloga w którym dokumentuje moją przemianę (-25kg)
    Pozdrawiam serdecznie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne efekty !! Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty są świetne!! Gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekty powalające :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie na WIELKI KONKURS :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego sprzedaję bo już nie potrzebuję maszyny tylko mi miejsce zabiera ;) Maszyna według mnie dobra jest na początek by zacząć piec chleby, a później przenieść się "na piekarnik" ;)
    A efekt super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pierwszy raz i widzę progres koleś! :D Oby tak dalej, dajesz motywacje i nadzieje. Szanuję takich ludzi :D

    Co tak naprawdę myślimy mówiąc 'zaburzenia odżywiania'? www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. JA zrzuciłem brzuch w bardzo prosty sposób, kupiłem sobie pas rozgrzewający na brzuch i zakładam go raz dziennie , jak biegam lub jak jeżdżę na rowerze. Efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania, nie mam żadnej diety, "jem co chcem", nie ćwiczę, a mam płaski brzuch, polecam to wszystkim

    OdpowiedzUsuń