wtorek, 3 września 2013

ZAKUPY ZREALIZOWANE

Tak jak pisaliśmy w ostatnim poście, dzisiaj wybraliśmy się do netto na "fitnessowe zakupy" udało się zakupić następujące rzeczy :

1. Hantel typu kettle o wadzę 4 kg - pierwsze testy wraz z ćwiczeniami już wkrótce :)Cena 22,99 zł.
2. Muscle Up Protein firmy Activelab - przyznam, że cena mnie skusiła, na razie mam jeszcze inne odżywki do testowania więc recenzja tej pojawi się w późniejszym treminie. Cena 39,99 zł.
3. Monohydrat Kreatyny również firmy Activelab i podobnie jak w przypadku białka recenzja również w późniejszym terminie gdyż mam jeszcze kreatynę Treca. Cena 19,99 zł.
4. Dwie pary bezszwowych spodenek do ćwiczeń. M. już w nich ćwiczyła i przyznaje, że są bardzo wygodne, zresztą jest już posiadaczką kilku takich par i bardzo sobie chwali. Spodenki są do nabycia pakowane po 2 pary, w żywych kolorach. Cena 24,99 zł.


Netto dostaje dzisiaj duży plus, wczoraj oglądając ofertę, zakładaliśmy, że połowy rzeczy w naszym sklepie nie będzie. Okazało się na miejscu, że w asortymencie było wszystko z oferty łącznie z workiem treningowym i nunczako :)

Powodzenia w zakupach ! :)

18 komentarzy:

  1. Też zastanawiam się nad tymi spodenkami i białkiem. Może jutro się wybiorę i sprawdzę na miejscu czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby u mnie był ten market na pierwszy ogień do zakupu poszły by hantle i białko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zakupy :) motywacja do treningów !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu u mnie nie ma tego sklepu?! czemu?! zazdroszczę wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  5. hantle też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupiłabym ketla z niesprawdzonego źródła. Dlaczego...dlatego,że można sobie krzywdę zrobić. Jeżeli jest źle wyważony to nadgarstki można sobie posypać.Ale to moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dany odważnik, z tego co poznaję to firmy York - więc jak najbardziej jest w porządku :)

      Usuń
    2. http://centrumkb.kravmaga.webd.pl/?page_id=14 lepiej kupić z takiego miejsca.A wykształcenie można mieć i nie posiadać dostatecznej wiedzy. Uraz może grozić nawet fachowcowi. Argumenty nie przemawiają do mnie w ogolę.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Panem Albertem odważnik jest firmy York i można go zakupić w większości internetowych sklepów sportowych. Jeżeli towar jest dopuszczony do sprzedaży to musi posiadać jakieś atesty. Niesprawdzone źródło to raczej hantel na bazarze firmy no-name, a nie odważnik który można kupić w sieciówkach i sklepach internetowych. Twoje argumenty również nie przemawiają do mnie i nie uważam, że ketla trzeba kupować tylko w sklepie centrumkb....

      Usuń
  7. Te spodenki w neonowych kolorach wyglądają swietnie :) szkoda, ze w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma netto ale mam nadzieje ze znajdę gdzies podobne :) pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ludzie zaczą z kettlebells cwiczyć w domu to się posypią urazy... dokładnie, Agnieszka ma racje.
    Sliczne kolory szortów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas raczej się nie posypią urazy bo jesteśmy oboje dość doświadczeni w fitnessowych sprawach, a jedno z nas ma nawet takie wykształcenie ;) Więc jeśli chodzi o nieumiejętne ćwiczenie to u nas ten problem odpada. Jeśli natomiast chodzi o jakość przyrządu to myśle, że te sygnowane np. adidasem robił ten sam chińczyk, który robił też te tańsze.
      M.

      Usuń
  9. Ale Ty mnie kusisz tymi zakupami :)) Za chwilę lecę do Netto !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde, chyba poszukam Netto w Krakowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja natomiast w Netto zakupiłem rękawiczki treningowe, muszę przyznać że robią wrażenie wytrzymałych. A co istotne za 25 zł gdzie indziej raczej nie kupię rękawiczek ze ściągaczami. Okaże się po kilku miesiącach czy nadal będę z nich zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serio Activelab? Najgorszy syf jaki może być.
    Pozdrawiam Hadesik.

    OdpowiedzUsuń