poniedziałek, 14 października 2013

FIT APLIKACJE cz.1

Jako, że ostatnimi czasy stałem się szczęśliwym posiadaczem smartfona postanowiłem przetestować parę fit aplikacji na smartfony które można pobrać w większości bezpłatnie z Play.google

Aplikacji jest tam naprawdę mnóstwo, więc myślę, że testy nie skończą się na jednym wpisie :) Możliwe, że uda się stworzyć cykl postów z recenzjami fit aplikacji.

W pierwszym poście zrecenzuje trzy pierwsze aplikacje które miałem przyjemność testować. 

1. Tabela Kalorii - aplikacja która zawiera dane 2674 produktów


Aplikacja moim zdaniem bardzo przydatna dla osób na diecie, które tabele kalorii chcą mieć zawsze przy sobie. Bardzo duża liczba produktów daje duże możliwości. Dodatkowo oprócz kaloryczności danego produktu aplikacja kolejno podaje zawartość białka, tłuszczów i węglowodanów w produkcie.
2. Endomondo Sport Tracker - wydaje mi się, że tej aplikacji chyba za specjalnie nie muszę przedstawiać, szczególnie wśród aktywnych osób. Mało kto nie słyszał o tej aplikacji, szacuje się, że korzysta z niej już ponad 15 milionów użytkowników.


Funkcje wersji BEZPŁATNEJ:
* Rejestruj prędkość, kalorie i czas podczas uprawiania dowolnego sportu na zewnątrz
* Wprowadź trening ręcznie, np. jazdę na rowerze stacjonarnym lub siłownię
* Wskazówki głosowe m.in. o tempie i dystansie po każdym km
* Obejrzyj swoją trasę na mapie
* Rejestruj i kontroluj swoje tętno (działa z pulsometrami Polar Wearlink® + Bluetooth® oraz Zephyr (więcej info na store.endomondo.com)
* Przeglądaj historię treningów i analizuj międzyczasy
* Ustaw dystans jako cel i korzystaj z informacji głosowych, aby go osiągnąć
* Synchronizuj treningi na różnych platformach (wpis przez stronę, niektóre zegarki, import plików - konieczna rejestracja)
* Wysyłaj treningi na Oś Czasu na Facebooku
* Ścigaj się z czasem znajomego i korzystaj z informacji głosowych, aby go pokonać
* Wybierz w swojej okolicy trasę i rywalizuj z jej rekordzistą
* Śledź bieżące aktywności znajomych dodając widget na głównym ekranie telefonu
* Historia słuchanych utworów podczas treningów
* Sprawdź trasy w okolicy i korzystaj z mapy w celu orientacji w terenie
* Ustaw automatyczną pauzę, kiedy się nie przemieszczasz
* Ustaw odliczanie
* Połącz z rowerowym czujnikiem prędkości i kadencji oraz pulsometrem z ANT+
* Zintegruj jako SmartExtra ze SmartWatch SonyEricssona
* Masz dostęp do wszystkich Twoich ustawień: Profil, połącz, prywatność, trening, audio i akcesoria
* Strefy tętna w podsumowaniu treningu (funkcja Premium/subskrypcja)
* Informacja o pogodzie w podsumowaniu treningu (funkcja Premium/subskrypcja)

Jak widzicie aplikacja ma naprawdę wiele funkcji. Polecam przetestować każdemu, nawet tym którzy nie biegają codziennie. Moim zdaniem aplikacja naprawdę warta uwagi :)

3. 100 Pushups - ta aplikacja to nic innego jak program 100 pompek w własnym telefonie.


Producenci aplikacji przekonują, że po 6 tygodniach zrobimy 100 pompek jeśli będziemy ćwiczyć z aplikacją po 10 min 3 razy w tygodniu. Zobaczymy na razie jestem w fazie testów :) Trzeba przyznać, że aplikacja ma bardzo prosty i przyjazny interfejs i na dodatek bardzo motywuje. Dodatkowo mamy parę ciekawych opcji m.in statystyki. A tu trochę informacji od twórców : 

• Wybór poziomu w zależności od wyników testu sprawności fizycznej
• Automatyczny timer odpoczynku z ustawieniami indywidualnymi
• Plan ćwiczeń z przypomnieniami
• Regularne dostosowanie złożoności treningu do indywidualnego poziomu
• Szczegółowa statystyka wykonanych ćwiczeń
• Import i eksport Twoich danych
• Interfejs, który nie odwraca Cię od głównego celu

Ta aplikację również polecam :) Zdaje sobie sprawę, że nie wszystkie aplikacje są tak fajne, zdarzyło mi się już trafić na parę słabych ale o nich może innym razem. 

A wy jakich aplikacji najczęściej używacie ? 

Powodzenia !

W.


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog, przejrzany od deski do deski ;) wiele przydatnych rozwiązań, bardzo fajny post o białku w diecie kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam aplikację 100 pompek i podobną bodajże 200 brzuszków. Były bardzo fajne, przypominały o wykonaniu ćwiczenia. Faktycznie, dobrze mi się z tym ćwiczyło, ale niestety nie dotarłam do końca wyzwania ;) Może jeszcze do tego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ,fajnie że będą tu takie wpisy:) Ja kilka aplikacji wypróbowałam ,ale mam jeszcze kilka ściągniętych które mam nadzieję niedługo spróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam MapMyRide i oczywiście aktywność można sobie zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis, endomondo zapowiada się naprawdę ciekawie. Szkoda tylko, że zbliża się zima i coraz mniej możliwości aktywności na świeżym powietrzu. Ale w przyszłym roku z pewnością przetestuję :)

    Ja przez długi czas używałem 7min Full Workout - świetna aplikacja, tylko trening potrafi mocno zmęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://wiek-ciala.com.pl/nw3b
    Zobacz w jakim wieku jest Twoje ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Runtastic definitywnie wygryzło u mnie Endomondo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również Runtastic lepiej się sprawdził. Endomondo gubił mi sygnał GPS, a to uciężliwe podczas treningów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Streetquest - nie tylko bieganie, ale i fajna gra miejska

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcesz wiedzieć, jaki jest wiek Twojego ciała? Sprawdź!
    http://bodyage.pl/9b51159035

    OdpowiedzUsuń
  12. RunKeeper zamiast Endomondo :) przynajmniej u mnie i moich znajomych :) W ogóle nie gubił sygnału GPS co w Endomondo zdarzało się niemal zawsze

    OdpowiedzUsuń