wtorek, 22 października 2013

FIT APLIKACJE cz.2

Parę dni temu rozpocząłem cykl postów z testami fit aplikacji, dzisiaj dalszy ciąg. Przedstawię wam trzy kolejne moim zdaniem ciekawe aplikacje, które można pobrać z Play.google

1. Hydro - pij wodę i pomagaj - aplikacja która pomaga nam monitorować prawidłowe nawadnianie organizmu, które jest bardzo istotne dla osób preferujących aktywny i zdrowy styl życia. O prawidłowym nawadnianiu i roli wody możecie przeczytać tu i tu. Wracając do aplikacji : 


Kalkulator obliczy zapotrzebowanie na wodę po wprowadzeniu odpowiednich danych takich jak np. płeć, waga, tryb życia. Uzyskany wynik powie nam ile potrzebujemy ml. wody dziennie. Wielu z was piszę, że ma właśnie problemy z pilnowaniem ilości wody dlatego moim zdaniem ta aplikacja jest dla was. Sam z niej korzystam i znacznie ułatwia mi nawadnianie organizmu. Funkcja która naprawdę mi się podoba to przypomnienia o porcji wody, dzięki niej każdy zapominalski będzie się nawadniał o wcześniej ustalonych porach :)

"Funkcjonalności aplikacji:
★ Kalulator zapotrzebowania na wodę – obliczy i zasugeruje Ci cel do osiągnięcia każdego dnia
★ Przypomnienia – zapewnią Ci regularne nawodnienie
★ Jednostki imperialne (oz) lub metryczne (ml)
★ Wykresy (dzienne i miesięczne)
★ Statystki
★ Rejestracja aktywności
★ Możliwość dostosowania pojemności"

Dodatkowo korzystają z aplikacji wspieramy : charity:water, organizację non-profit, która dostarcza czystą i bezpieczną wodę pitną dla ludzi z krajów rozwijających się.

Polecam tą aplikację :) 


2. Kalkulator BMI - Waga Idealna - kalkulator BMI wzbogacony o dodatkowe funkcje jak np. poziom tkanki tłuszczowej.


 Osobiście nie wierzę tego typu kalkulatorom zarówno online jak i w formie aplikacji, ale wiem, że wielu z was chętnie korzysta z nich stąd też test aplikacji. Programik sam w sobie bardzo czytelny i łatwy w obsłudze, posiada opcję zapisywania danych i wskaźnik talia/wzrost. Polecam do przetestowania chociaż sam nie będę z niej korzystał.

3.Ladies' Leg Workout FREE - aplikacja pomocna przy treningu nóg, moim zdaniem nie tylko dla Pań :)


Program to swojego rodzaju wirtualny trener w naszym własnym telefonie. Dużo treningów do wyboru bardzo fajnie pokazane i opisane. Ściągać, instalować i ćwiczyć :) Jedynym minusem dla osób nie znających angielskiego może być brak tłumaczenia. 

Testowaliście którąś z aplikacji ?


8 komentarzy:

  1. Ja chętnie skorzystam z tej hydro ale w app Store jest tylko po angielsku. Z aplikacji z ćwiczeniami korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie ta aplikacja o treningu nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniemam, iż to wszystko na telefon ? hm, ja czekam na kabel usb i mam nadzieję, że sobie poradzę z tymi wszystkimi informatycznymi pierdółkami i uda mi się coś zainstalować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta hydro to coś dla mnie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te chyba już widziałam i nawet mam niektóre na telefonie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta o nawodnieniu bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja dziewczyna ma tą pierwszą aplikację. Muszę przyznać, że nie da się zapomnieć przy niej o piciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aplikacja Hydro z twojego wpisy wygląda na świetną, zainteresuję się nią jak tylko kupię nowy telefon!

    OdpowiedzUsuń