sobota, 9 listopada 2013

FIT APLIKACJE cz.3

Zapraszam was do kolejnej odsłony testu fit aplikacji który rozpocząłem kilka dni temu. Aplikacje które testuje pochodzą z Play.google. Postanowiłem kontynuować test ponieważ poprzednie odsłony cieszyły się dużą popularnością co bardzo nas cieszy :) Dzisiaj przetestuję kolejne dwie aplikacje. 

1. FatSecret Licznik Kalorii - Jest to swojego rodzaju licznik który pozwala nam śledzić informacje na temat wartości odżywczych spożywanego jedzenia i odbytego treningu oraz wagi.



 Oto funkcje podane przez producenta :

"- Szybki wybór do znalezienia informacji o kaloriach i wartościach odżywczych twojego
ulubionego jedzenia, marek i restouracji.
- Skaner kodów kreskowych i możliwość ręcznego wprowdzenia kodu kreskowego.
- Dziennik Żywności do pomocy w planowaniu i śledzeniu spożytych pokarmów.
- Dziennik Ćwiczeń do zapisu wszystkich spalonych kalorii.
- Kalendarz Diety do przeglądu spożytych i spalonych kalorii.
- Kontroler wagi.
- Dziennik do zapisywania twojego postępu."

Polecam do przetestowania. Bardzo fajnie wymyślona, prosty interface i w języku polskim, przyjemna w obsłudze. Jedyny minus to fakt, że nie można jej zainstalować na wszystkich rodzajach telefonów.


2. Wiesz co Jesz - moim zdaniem aplikacja obowiązkowa w każdym telefonie, nie tylko fit ludzi :) Szczególnie przydatna na zakupach spożywczych gdzie możemy sobie sprawdzić każdy nieznany składnik danego produktu.



Główne funkcje:

Baza składników – kilka tysięcy informacji z całego świata i ciągle rośnie! Automatyczna aktualizacja.
Baza dodatków E oraz oznaczenie szkodliwości lub nieszkodliwości produktów i składników żywności.

 Polecam, od momentu zainstalowania bardzo często z niej korzystam i jestem w 100 % zadowolony.

Testowaliście którąś z nich ?

Powodzenia !

W.




11 komentarzy:

  1. Tą aplikację z e dodatkami mam na telefonie:) Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wypróbuję coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym zaczęła sprawdzać każdy nieznany składnik to moje zakupy mogłyby się znaaaaacznie wydłużyć :) Ta pierwsza aplikacja całkiem fajna, warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmyy nie słyszałam o tej aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie blogi jak ten. Sama prowadzę blog o podobnej tematyce, dlatego dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba będzie przetestować te aplikacje :)
    ______________________________
    mizernezmiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie testowałam tych aplikacji, ale może kiedyś :))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie szaleje za tymi wszystkimi aplikacjami na smartofny...:P Nie kręci mnie to. Miałam kilka różnych, ale każdą odinstalowałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. A coś na WP8 (Windows Phone)? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie fatsecret, codzienna świadomość kaloryczności jedzenia pomaga trzymać dietę

    OdpowiedzUsuń