niedziela, 3 listopada 2013

KLUCZ DO SUKCESU - PLANOWANIE CZASU

Podstawą skutecznego procesu odchudzania, jest dobry plan. Stworzenie takiego planu ułatwi nam organizację czasu w danym dniu, czy też tygodniu. Mój plan jest bardzo prosty pewnie bardzo wiele osób ma bardzo podobny.

Plan robię na cały tydzień i dewicyduje co będę robił każdego dnia po pracy, jako że pracuję od 7 do 15 zadanie jest dość łatwe.Problem może pojawić się jak ktoś pracuje na różne zmiany, ale wierzcie mi w takich przypadkach również można sobie z tym poradzić.

W początkowym okresie plan miał ułatwić mi odchudzanie, zaznaczałem w nim dni w które chodziłem na siłownie bądź ćwiczyłem, teraz wpisuje do niego wszystkie ważne rzeczy które muszę zrobić danego dnia. Do harmonogramu nie wpisuje czasu wolnego, umieszczam tylko istotne dla mnie rzeczy, zbyt dużo informacji również nie ułatwia zadania. Plan pomoże nam wyrobić sobie nawyki treningu i lepiej zorganizować czas wygląda to dosyć banalnie pokaże wam mój przykładowy plan na przyszły tydzień. Wypisuje sobie wszystkie dni i wpisuję uwagi co będę danego dnia robił. Rzućcie okiem: 

Poniedziałek - siłownia 16 - 18 , basen
Wtorek - trening w domu 17 - 18 , zakupy 
Środa - siłownia 16 - 18 , dentysta - 19
Czwartek - basen, wizyta w decathlonie
Piątek - siłownia 16 - 18 , bieganie , zakupy
Sobota - trening w domu 17-18
Niedziela - siłownia 13 - 14

Jak widzicie plan nie jest zbyt skomplikowany, a może bardzo ułatwić życie. 

Robicie podobne ? 

Powodzenia !

W.

9 komentarzy:

  1. Przyznaję,taka organizacja czasu bardzo ułatwia życie.

    Mam bardzo podobny sposób gospodarowania czasem,chociaż czasem zdarza się że niektórych rzeczy nie zapisuję:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co tydzień tworzę swój plan treningowy na każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, też robię plan na tydzień. to pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. organizacja to podstawa :D masz fajne godziny pracy - przy takim trybie chyba najlepiej jest się zorganizować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się staram ale różnie to wychodzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam plan, co prawda nie godzinowy, ale pomaga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry sposób na mobilizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam plan.trzymasz się tych godzin?bo ja mam zwyczaj przekładania wszystkiego na późneij i gdybym założyła że robię trening o 18 to i tak pewnie bym go przełożyła na 21:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój "Plan*" ma 5lat. Więc planujemy codziennie :)


    *syn :)

    OdpowiedzUsuń