poniedziałek, 4 listopada 2013

MEGA PAKA OD SANTE :)

Dzisiaj udało mi się wtargać do mieszkania olbrzymią paczkę od firmy Sante. Kiedy napisali do mnie jakiś miesiąc temu nie zastanawiałem się ani chwili by zrobić recenzję ich produktów. Powiem szczerze, że będzie to najłatwiejsza recenzja jaką przyszło mi napisać ponieważ ich produkty są naprawdę smaczne i dobre jakościowo. Używamy ich na co dzień praktycznie do każdego śniadania, więc pisanie takiej recenzji to sama przyjemność :) 

Ale wracając do paczki : 


Zawartość jest naprawdę genialna :) Oprócz sztandarowych produktów z których słynie firma jak np. musli których jest z 10 rodzajów, pojawiły się też różne kasze, sól, paprykarze, maca, kotlety sojowe i co mnie zaskoczyło batony proteinowe. One na pewno zasłużą na osobną recenzję gdyż bardzo lubię tego typu produkty. M. ucieszyła się z kasz, w szczególności jaglanej, i soli himalajskiej.

Tutaj macie fotkę z zawartością paczki na kanapie (ledwo się zmieściła) :) 


Ten post rozpoczyna cykl recenzji produktów Sante, od czasu do czasu opiszemy wam któryś z produktów być może w formie przepisu. 

O Sante pisaliśmy już kiedyś  tu i tu :) 

Lece coś przekąsić, może batona proteinowego.

Powodzenia !

W.

14 komentarzy:

  1. Używam niektórych produktów Sante i mogę powiedzieć że jest to jedna z lepszych firm:) Ciekawa jestem Waszego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę - uwielbiam sante! produkty są łatwo dostępne i ceny nie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Fajnie też bym chciała :D:D szkoda że niestety nie wszystko od sante powala składem np granola

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam sante ma dobre produkty :) czekam na waszą recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię ich produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ich produkty :) zazdroszczę takiej paki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sante,dobre rzeczy mają w cenie proporcjonalnej do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany to Cię wyposażyli :D super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra firma i co raz bardziej znany brand na rynku!
    Warto inwestować w siebie.
    www.lifestyle-brand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć weź napisz do mnie ba buddysta2010@gmail.com bądź na Facebooku.
    Mam temat związany z promowaniem zdrowego naturalnego życia. Pozdrawiam, Karol

    OdpowiedzUsuń