niedziela, 29 grudnia 2013

3 SKŁADNIKOWE BANANOWE PANCAKES

Dzisiaj bardzo prosty przepis na pycha placuszki z 3 składników:


  • 2 banany
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Jak to zrobić: 



Banany rozdrabniamy na papkę widelcem lub tłuczkiem do ziemniaków. Do osobnej miseczki wbijamy 2 jajka i rozmącamy chwilę widelcem, żeby nabrały trochę powietrza. Wlewamy jajka do miseczki z bananami, dodajemy łyżeczkę proszku do pieczenia i łączymy składniki. Placuszki smażymy najlepiej na oleju kokosowym (bąbelki na powierzchni placuszka to znak, że trzeba go odwrócić). U mnie placki smażyły się dość długo - ok 4 min z każdej strony.

Podajemy z owocami lub dżemem bez cukru.

Pycha!!

M.

czwartek, 26 grudnia 2013

WYNIKI KONKURSU !!!!!

Witamy serdecznie w ten świąteczny dzień :) 

Pora na rozwiązanie konkursu, prawidłowa odpowiedź to oczywiście 30 lipca 1947 roku.

W konkursie wzięło udział ponad 70 osób, zainteresowanie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania.



Zwyciężczynią konkursu jest : 

ANNA PITALA 


Nagrodę postaramy się wysłać jak najszybciej :) Prosimy o kontakt :)



Gratulacje !!

sobota, 14 grudnia 2013

FIT SERNIK NA ZIMNO WERSJA 2.0

Dzisiaj wrzucam nieco zmodyfikowaną wersję tego SERNIKA.






Moim zdaniem dużo smaczniejszy niż wersja pierwotna, a w sumie niewiele zmieniłam.

Zajrzyjcie do wcześniejszego posta po przepis podstawowy.








Jedyne co zmieniamy w nowym przepisie to:

  • dodajemy galaretkę tym razem o smaku truskawkowym
  • do sera dodajemy sok z 1 mandarynki
  • zmieniamy spód. Tym razem w roli spodu musli Sante bez cukru z granatem i jagodą.
  •  do dekoracji ananas :)


Smacznego !!

M.



wtorek, 10 grudnia 2013

URODZINOWO ŚWIĄTECZNY-KONKURS

UWAGA UWAGA !!!!

W związku z tym, że święta za pasem, a i rocznica powstania bloga też niebawem postanowiliśmy ogłosić konkurs !!!

Konkurs adresujemy zarówno dla naszych stałych czytelników jak i tych którzy pierwszy raz są na naszym blogu. 

Na zwycięzce czekają atrakcyjne nagrody : 



Nowiutki Shaker - niezbędny dla każdej fit osoby
Obciążniki na kończyny górne lub dolne - 2 x 0,5 kg
Krążek do ściskania - idealny jeśli chcemy wzmocnić nasz uścisk i mięśnie przedramion
Książka - "Dieta dla Aktywnych"
Batony proteinowe, kreatynowe i owocowe
Koncentrat napoju izotonicznego.

piątek, 6 grudnia 2013

FIT ZDROWY SERNICZEK NA ZIMNO

Zainspirowana pysznym sernikiem z tego BLOGA postanowiłam stworzyć swoją wersję tej pyszności (wersja super pierwotna Nigelli :)).




Potrzebujemy:

 Spód:

  • otręby owsiane (4 łyżki)
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • płatki z gorzkiej czekolady (słodzona ksylitolem) - opcjonalnie

Masa:

  • 1 kg serka (u nas z biedronki naturalny bez cukru z fajnym składem)
  • aromat pomarańczowy lub cytrynowy - opcjonalnie
  • sok z połowy pomarańcza
  • 1 galaretka pomarańczowa (bez cukru niestety nie znalazłam i jest to jedyny minus tego ciasta)


Góra:

  • ulubione owoce (u nas brzoskwinie)




Składniki na spód po prostu wysypujemy na dno tortownicy rozprowadzając w miarę równomiernie. Serek mieszamy w misce z aromatem i sokiem z pomarańcza. Galaretkę rozpuszczamy w połowie szklanki wrzątku, czekamy aż troszkę ostygnie i łączymy dokładnie z serkiem. Wylewamy masę serową  do tortownicy (delikatnie żeby spód się nie przemieścił). Wkładamy całość do lodówki. Kiedy po około 2 h serek stężeje układamy na górze ulubione owoce.


Ciasto jest pyszne i prawie 100% fit :) Tylko ta galaretka nie daje mi spokoju. Wiecie gdzie kupić galaretkę bez cukru?

Życzę smacznego :)

M.

niedziela, 1 grudnia 2013

JAK ZROBIĆ WŁASNĄ ODŻYWKĘ BIAŁKOWO - WĘGLOWODANOWĄ ?

Dzisiaj pokaże Wam jak w bardzo prosty, szybki i tani sposób zrobić sobie własną odżywkę białkowo - węglowodanową. Będziemy potrzebować :


- woda mineralna niegazowana 

- twaróg chudy 
- banan 
- dodatkowe owoce dla smaku (w moim przypadku mieszanka kompotowa z biedronki) 
- mikser

Całość miksujemy do płynnej konsystencji, pamiętajcie by dodać dosyć dużo wody, by nasz koktajl nie był zbyt gęsty.

Opcjonalnie można dodać jakiś słodzik.


Całość po zrobieniu fajnie się prezentuje i bardzo dobrze smakuje. Dodam, że zrobiliśmy to bardzo małym kosztem (wszystkie produkty pochodzą z biedronki :) )

Wartość odżywcza:

Białko -  47g - (45 g (250 gram twarogu) + około 2 g białka z reszty )
Węglowodany -  41,5g (8,75 g twaróg + 23,5 g banan, + 8,8 g w 100 g mieszanki kompotowej)

A jak u Was z odżywkami ? Robicie swoje czy wolicie kupować suple ?

Smacznego !

Plus z innej beczki : Dzisiaj w Biedronce kupilismy jeszcze podróbkę dżemów Łowicz 100%. Zaskakująco dobry sklad: owoce, sok jabłkowy, pektyny (czyli naturalne substancje żelujące). I tyle. Cena w porównaniu z oryginałem bardzo dobra - 4,99 zł (dla przypomnienia cena łowicza ok 7.50 - 8 zł). Jak ze smakiem jeszcze nie sprawdzaliśmy. Jadł już ktoś?