piątek, 17 stycznia 2014

KAKAOWE BROWNIES Z AVOCADO

Potrzebujemy:


kakaowe brownies z avocado

  • 1 dojrzałe avocado
  • 3 jajka
  • 1 szklanka pełnoziarnistej mąki (u nas orkiszowa)
  • 1/4 szklanki kakao
  • 180 ml jogurtu naturalnego
  • aromat waniliowy
  • 3 łyżki ksylitolu lub stewii
  • 3 łyżki miodu 
  • 1/3 szklanki gorącej wody

Jak to zrobić:

Wkładamy pokrojone avocado do miski, dodajemy 3 jajka i jogurt. Mieszamy mikserem aż uzyskamy gładką masę bez grudek avocado. Dodajemy ekstrakt waniliowy i stewię lub ksylitol.



W osobnej misce mieszamy kakao z gorącą wodą, tak aby uzyskać w miarę gęstą masę - dodajemy wody stopniowo, aby nie przesadzić bo masa będzie zbyt rzadka.

Dodajemy kakao do miski z jogurtem, avocado i jajkami. Miksujemy chwile, dodajemy szklankę maki i znów miksujemy. Można dodać jeszcze miód, żeby ciasto było słodsze.



Smarujemy formą olejem kokosowym i wlewamy masę. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni na 20 min.


Smacznego !

M.

Przepis z http://undressedskeleton.tumblr.com/


21 komentarzy:

  1. Wygląda smacznie, pytanie tylko, czy w tym czymś jest wyczuwalne avocado?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest troszkę wyczuwalne. Bardziej jego zapach niż smak.

      Usuń
  2. Ohhhh MNIAAAAM! Wygląda mega smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała pokusa na weekend :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis... muszę skorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam... ciekawy przepis, już wiem co będę 'tworzyć'...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiłabym o odpowiedź na poniższe moje pytanie:
    Co należy zrobić by pozbyć się fałdy z brzucha? Niestety przez geny mam problem z odkładaniem tłuszczu trzewnego niż na pozostałych częściach ciała. Odżywianie zdrowe jest, ruch też. Wszędzie jestem chuda, a na brzuchu irytująca oponka jest :/ Może autor bloga potrafiłby mi coś doradzić? Z góry pięknie dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że tu wiele może też zależeć od alergii pokarmowych, nie masz żadnych? Ja wyeliminowałam na ile się dało gluten i jest z brzuchem lepiej, też mi się tam sporo odkładało tworząc oponeczkę. No i zależy co rozumiesz pod pojęciem "ruch", co i ile ćwiczysz? :)

      Usuń
    2. Nie masz żadnych alergii pokarmowych? U mnie z brzuchem jest lepiej po ograniczeniu jedzenia glutenu. No i zależy co ćwiczysz i ile, bo ruch różnie można rozumieć ;)

      Usuń
  7. wow ! :) na pewno wypróbuję, muszę tylko kupić gdzieś awokado bo ostatnio jak się za nim rozglądam to wszędzie pustka

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno zkorzstaam z przepisuu ;D Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm wygląda smakowicie ;) spróbuję też zrobić, mam nadzieję, że nie wyjdzie mi zakalec ;D ;)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm wygląda pysznie, aż ślinka cieknie ;p
    Będziemy miały co robić z koleżanką w weekend ! ^^
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    http://blackorwhiteroads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, ale super wygląda :P chyba też spróbuję zrobić ;]
    Obserwuję ;]
    Zapraszam na http://sappy-bubble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy najbliższej okazji skorzystam z przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm wyglada pysznie
    http://matiasch.produktyfinansowe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmm wyglada pysznie
    http://matiasch.produktyfinansowe.pl/

    OdpowiedzUsuń