środa, 19 lutego 2014

MENU DNIA Vol. 2

Zgodnie z obietnicą z poprzedniego posta pora na drugą część cyklu "menu dnia". Dzisiaj trochę inny zestaw ale mam nadzieję, że równie atrakcyjny.

Dzisiejszy jadłospis również dostosowany jest do treningu rano.

Śniadanie I

Dwie kanapki chleba pełnoziarnistego z avocado, szczypiorkiem, łososiem wędzonym i pieprzem.

kanapki z łososiem

 Śniadanie II (przedtreningowe)

Owsianka - dokładny przepis tutaj.

owsianka na wodzie

Przed treningiem i po treningu BCAA


bcaa

 Posiłek po treningu

Grillowany kurczak + warzywa na patelnie (fasolka szparagowa + marchew)

kurczak z warzywami

Posiłek 4

Dietetyczne chili - przepis tutaj


dietetyczne chili

 Kolacja 

Sałatka z tuńczykiem - przepis tutaj


sałatka z tuńczykiem


Smacznego!

W.

13 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda niezwykle smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super jadłospis! I apetycznie wygląda każdy posiłek :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie wygląda,ale jakieś malutkie mi się wydają te porcje. Aż mi głupio bo moje przy nich wydają się aż za nad to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem że jest to posiłek na redukcji, zdecydowanie plus za urozmaicenie w diecie. Takie posiłki szybko się nie nudzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chilli z tego przepisu mogłabym jeść codziennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj.Smakowicie tu u ciebie, takie zdjęcia zachecaja do zdrowego jedzenia
    Życzę Ci miłego weekendu :)
    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę nauczyć się jadać takie śniadanie ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam ale smakowicie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wygląda i pewnie smakuje m

    OdpowiedzUsuń