niedziela, 30 marca 2014

SZYBKIE KOKOSANKI Z KSYLITOLEM

Dziś szybka przekąska na leniwą niedzielę: Kokosanki :)



Potrzebujemy: 

- 300 g wiórków kokosowych
- 3 białka
- ksylitol (lub jak ktoś preferuje inny słodzik)


Jak to zrobić:

Ubijamy białka na sztywną pianę. Dodajemy wiórki kokosowe ( u mnie po zmiksowaniu w młynku do kawy - wolę jak bardziej przypominają mąkę kokosową niż wiórki, ale co kto lubi:)), dodajemy ksylitol - u nas 3 łyżki, i delikatnie mieszamy.

Formujemy kulki i układamy na papierze do pieczenia.


Pieczemy 10 - 20 min w temp. 180 stopni - czas dobieramy w zależności od tego jaki stopień zrumienienia kokosanek nam odpowiada.

Szybkie i pyszne !

Smacznego !

M.

7 komentarzy:

  1. Takie przepisy to ja lubię:) Zdrowo,smacznie i do tego szybko,super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się proste i smaczne - super !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ten przepis to znam :) I nawet dobre mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zrobiłam bez jajek, ale wtedy nie wyglądają już tak dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie sa dobre :(

    OdpowiedzUsuń