niedziela, 6 kwietnia 2014

MENU DNIA VOL.3

Dzisiaj kolejna odsłona cyklu menu dnia, poprzednie menu znajdziecie tu i tu. Menu dostosowane jest do treningu popołudniu (około godziny 16:00)

Pierwsze śniadanie

serek wiejski ze szpinakiem

Serek wiejski ze szpinakiem, pomidorem i szczypiorkiem dokładny przepis znajdziecie tutaj.

Drugie śniadanie 


Łosoś wędzony z biedronki i dwie kromki chleba pełnoziarnistego z rzodkiewką i pomidorem

Obiad


Grillowany kurczak + warzywa na patelnie + pomidor i rzodkiewka

Po treningu białko Olimp protein system o którym pisałem tutaj. Plus banan :)

Kolacja

Koktajl szpinakowo-brzoskwiniowy 


Smacznego !!!

10 komentarzy:

  1. pychota !:)))) dodam coś od siebie:

    serek wiejski+rukola+suszone pomidory+ziarenka sezamu+sól+pieprz= równie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo często pijam takie koktajle :) Ale akurat bez szpinaku, czas spróbować, bo bardzo lubie szpinak. Zapraszam do siebie, ja dopiero zaczynam, ale .. http://zmieniam--siebie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra menu i nisko-węglowodanowe ! :) Też muszę się za takie zabrać :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie pyszne ! :D
    http://kosmetyczkaoriflame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też odchudzałam się na koktajlach Allevo, Smaczne, pożywne, naturalne, zdrowe a przede wszystkim skuteczne. Szybko i przyjemnie mozna stracić na wadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łosoś wędzony z biedronki ;) Fajne przepisy a ile to kalorii w ciągu dnia, bo ja żeby schudnąć potrzebuję minus tysiąc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki sprzęt do grillowania polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń