środa, 9 kwietnia 2014

Nowa Paczka od ZIELONEJ BAZYLII



Otrzymaliśmy kolejną paczkę ze sklepu  ZIELONABAZYLIA.




Tym razem w paczce były:


  • 2 dżemy bez cukru – smak malinowo- żurawinowy i jagodowy

  • Paczka lodów kokosowych do zamrażania w domu (10 rożków)

  • 2 rożki lodów owocowych do mrożenia w domu – smak ananas z kokosem i różowa guawa z kokosem


Oto nasza recenzja:

Absolutnym hitem są dżemy Super Jam. W życiu nie jadłam lepszych. I mówię to z ręką na sercu.  W. ledwo zdążył spróbować wyrywając mi ostatnią kromkę :D Akurat w ten dzień piekłam świeży chleb na zakwasie (przepis TUTAJ) i  świeże chrupiące kromki świetnie smakowały z tymi dżemami. Byłam w szoku, że dżem nie zawiera żadnych substancji słodzących. Skład to jedynie: mieszanina zagęszczonych soków owocowych, owoce, substancja żelująca: pektyna; sok cytrynowy. I tyle. W życiu nikt by nie powiedział po samym smaku, że dżem jest bez cukru – są naprawdę bardzo słodkie, nawet ciut za bardzo jak na mój gust. Minusem jest niestety cena -  10,99 za malutki słoiczek, a ja dwa takie słoiczki pochłonęłam w 2 dni.. Obiecałam sobie odłożyć teraz jakąś kasę na większy zapas tych dżemów, bo lepszych w życiu nie jadłam. Do tej pory myślałam, że te produkcji mojej babci są najlepsze (wybacz Babuniu), ale jednak posiadają jeden punkt przewagi nad tymi recenzowanymi tutaj – są za darmo :D




Miejsce drugie zajmują lody kokosowe  SMOOZE.

Plus za pomysł  : ) Lody  do zamrożenia w domu, zamknięte w małych rożkach z tetra pak. Czas mrożenia: 15 h.

Smak jest super: mocny słodko – kokosowy. Ze składem niestety troszkę gorzej jeśli ktoś nie akceptuje cukru i innych słodzików : zawierają cukier trzcinowy i maltodekstrynę,  ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić.

Tutaj wklejam pełny skład:  mleko kokosowe 80%, cukier trzcinowy, maltodekstryna, fruktoza, substancje zagęszczające: guma konjac, guma karobowa, guma ksantanowa; aromat naturalny (kokosowy), sól.

Na obronę lodów trzeba dodać, że są w 100 % naturalne. Nie zawierają:  glutenu, laktozy, orzechów, tłuszczy trans, cholesterolu, sztucznych dodatków i konserwantów.
Tylko 101 kcal na porcję (65 ml). Cena przystępna:  19,99.


I kolejne lody: też na bazie mleka kokosowego i soków owocowych. Wszystko jak w lodach kokosowych opisanych wyżej plus soki owocowe. Ciekawe połączenie i tylko 66kcal.



Wszystkie produkty gorąco polecamy :)

Produkty możecie zamówić tu : 



M.

17 komentarzy:

  1. Dżemy o takim samym składzie (słodzonym sokiem z jabłek) ma tez Łowicz, kosztują ok. 7 zł za (bodajże) 220 g. Jest wiśniowy, brzoskwiniowy, o smaku czarna porzeczka, truskawkowy i mój faworyt - figowy:)
    A te lody na pewno przetestuję na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiły mnie te lody :D
    Dodaje do obserwowanych i będę częściej tu zaglądać ;*


    Zapraszam do mnie ;*
    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo rewelacyjna z chęcią bym taką przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie bardzo te lody, ale chyba jednak wole wykonać je sama w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, na dżemik malinowy może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też testowałam :) pyszne są te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o takich produktach nie słyszałam. Chyba również się skuszę na nie, jestem ciekawa ich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam testy ich produktów juz na kilku blogach. Szkoda że ich asortyment nie jest bardziej rozbudowany..

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs!
    Zapraszam na konkurs z nagrodami :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/2014/04/kroliczki-kurczaczki-i-jajeczka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post. Lovely Blog.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład lodów rzeczywiście lekko odrzucaz ale na pewno są lepsze niż te kupowane na co dzień ;) warto spróbować, może sama się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, ja również obserwuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm wygląda smakowicie :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dżemy bez cukru są bardzo kuszące, pewnie wypróbuje ;)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Narobiliście ochoty tylko ;P

    OdpowiedzUsuń