niedziela, 4 maja 2014

RYŻ Z CUKINIĄ I CZOSNKIEM


Ryż z cukinią i czosnkiem

Świetny dodatek do obiadu czy kolacji na ciepło.

Potrzebujemy: 
1 cukinie
3 ząbki czosnku
1 paczkę ryżu
łyżkę oleju kokosowego



Jak to zrobić:

Ryż ugotować wg przepisu na opakowaniu. Cukinię umyć i zetrzeć na tarce o grubszych oczkach. Poddusić na patelni na łyżce oleju kokosowego aż trochę zmięknie. Obrać czosnek i przecisnąć przez praskę do cukinii.  Do patelni z podsmażoną cukinią i czosnkiem dodać ryż, wymieszać.


Dietetyczny Ryż z cukinią i czosnkiem

Dietetyczny Ryż z cukinią i czosnkiem



Dietetyczny Ryż z cukinią i czosnkiem



Filiżanki posmarować w środku olejem kokosowym. Do filiżanki włożyć ryż z cukinią – lekko ubić, aby przywierał do ścianek naczynia. Odwrócić filiżankę, postukać i gotowe! Ryż z cukinią pyszny i zdrowy w estetycznej „kupce”. Na zdjęciu podany z naszym dietetycznym chilli na, które przepis znajdziecie tutaj.

Dietetyczny Ryż z cukinią i czosnkiem

Dietetyczny Ryż z cukinią i czosnkiem


Smacznego!

M.

17 komentarzy:

  1. Muszę w końcu wybrać się na bardziej wymagające zakupy, bo ostatnio w moich sklepach nigdzie nie mogę dostać oleju kokosowego, a mam ochotę go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie a cukinię uwielbiam ;) więc na dniach na pewno wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog zwyczajnej osoby, która uwielbia podróżować, fotografować ... dopiero zaczynam..http://monalisadreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)) z przyjemnością dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego :))
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu trafiłam na fajnego bloga ! mam nadzieje , że dzisiaj przeczytam całego :) Ćwiczę 3 razy w tygodniu staram sie racjonalnie jeść ale oponki pozbyć sie nie mogę ;( dlatego w poszukiwaniu wiadomości o jakiś odżywkach trafiłam tutaj. Poczytamy zobaczymy !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie jadłam cukinii :(
    paulapalczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a cukinii jak widze nie obierac ze skórki??

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej chwili zrozumiałam "praska do cukinii"i myślę sobie czy jest coś takiego? - haha
    Pozdrawiam, super przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychotka. Ja dodałam jeszcze na koniec startego sera. Wiem kaloryczne ;) ale pyszne.
    Przygotowałam z zapiekanym camemberem a na to sos grzybowy, pozostawiony z wczorajszego obiadu. Mniam jakie dobre. Napewno zagości w mojej kuchni na dłużej, bo to ciekawe smaki.

    OdpowiedzUsuń